Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • w Wydziale Prewencji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Szpitalna 4
    69-200 Sulęcin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Sulęcin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie i wydawanie poczty zwykłej i specjalnej,
  • zapewnienie włąściwego obiegu dokumentów w celu prawidłowego funkcjonowania wydziałów,
  • prowadzenie terminarza spraw do załatwienia przez kierownictwo Wydziałów,
  • przygotowanie dokumentacji do archiwizacji i sporządzenie spisów kat.A, B. BC,
  • redagowanie pism na polecenie Naczelników wydziałów i jego zastępcę,
  • prowadzenie ewidencji aktów prawnych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca biurowa w godzinach 7:30 – 15:30,
    – czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na parterze w budynku trzykondygnacyjnym,
    – obiekt wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych,
    – stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, niszczarka do dokumentów.
    Inne
    – konieczność przemieszczania się po obiekcie

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 10 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • komunikatywność;
    • terminowość;
    • umiejętnośc obsługi komputera i urządzeń biurowych;
    • umiejętność organizowania pracy własnej;
    • staranność i precyzyjność wykonywania zadań;
    • umiejętność współpracy w zespole.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • dyspozycyjność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie świadectw pracy.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    04-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Szpitalna 4
    69-200 Sulęcin

Inne informacje:

    Wynagrodzenie zasadnicze:2.012,50 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego).
    Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrzone!
    Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis! W ofercie należy podać nr ogłoszenia.
    Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
    Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
    Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 31.03.2016 r., a oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone