Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • w Wydziale Ruchu Drogowego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    KOMENDA POWIATOWA POLICJI
    UL. NOWOGRÓDZKA 1
    68-100 ŻAGAŃ

Miejsce wykonywania pracy:

  • Żagań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizowanie i planowanie pracy kancelaryjno-biurowej sekretariatu oraz zapewnienie właściwego obiegu dokumentów Wydziału Ruchu Drogowego,
  • dokonywanie sprawdzeń i wprowadzanie danych do informatycznych systemów policyjnych oraz ich ewidencja,
  • udzielanie informacji osobom fizycznym oraz wydawanie zaświadczeń o wpisach w ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego,
  • udzielanie wymaganych informacji dla firm ubezpieczeniowych dot. kolizji drogowych,
  • sporządzanie zaświadczeń dotyczących zdarzeń drogowych,
  • prowadzenie archiwizacji dokumentów Wydziału Ruchu Drogowego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w podstawowym systemie czasu pracy. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Biegła obsługa komputera. Kontakt z ludźmi.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca biurowa na parterze w budynku czterokondygnacyjnym,
    – stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań, tj. komputer, drukarka, telefon, itp.,
    – w budynku znajduje się winda,
    – oświetlenie naturalne i sztuczne.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • doświadczenie zawodowe powyżej 0,5 roku w danym obszarze lub w pracy biurowej,
    • umiejętności: stosowanie przepisów w praktyce, przewidywania, obsługi urządzeń biurowych,
    • komunikatywność,
    • praca w zespole,
    • dyskrecja,

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe administracyjne,
  • przeszkolenie: z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • spostrzegawczość,
  • wiedza z zakresu ustawy prawo o ruchu drogowym,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy,
  • rodzaj doświadczenia: 1 rok pracy w sekretariacie.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe,
  • kopie świadectw pracy.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Termin składania dokumentów:

    21-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji
    NOWOGRÓDZKA 1
    68-100 ŻAGAŃ

Inne informacje:

    Wynagrodzenie zasadnicze: 1750,17 złotych brutto – łącznie z dodatkiem za wieloletnią pracę (uzależniony od stażu pracy – od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Oferty proszę składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „referent WRD”. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne i przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydata/kandydatki. Złożone oferty nie podlegają zwrotowi i zostaną komisyjnie zniszczone.