Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Miliczu

  • Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw budowlanych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul.Wojska Polskiego 40
    56-300 Milicz

Miejsce wykonywania pracy:

  • Milicz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie działalności inspekcyjnej z zakresu prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych;
  • Prowadzenie ewidencji ruchu budowlanego oraz rejestrów wydanych decyzji i postanowień administracyjnych;
  • Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych oraz pism z zakresu właściwości PINB
  • Prowadzenie rozpraw administracyjnych wykonywanych w toku postępowania administracyjnego, a także dokonywanie przesłuchań świadków, biegłych oraz odbieranie zeznań stron;
  • Udostępnianie akt sprawy stronom i ich przedstawicielom w każdym stadium postępowania administracyjnego;
  • Przyjmowanie zawiadomień o powstaniu katastrofy budowlanej;
  • Sporzadzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych z działalnością;
  • Zastępowanie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Miliczu w czasie jego nieobecności w siedzibie jednostki oraz ponoszenie odpowiaedzialności za prawidłową realizację zadań tego stanowiska.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą urzędu (kontrole)

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Narzędzia i materiały pracy – komputer; bariery architektoniczne: pomieszczenia biurowe na I piętrze (winda do parteru)

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie techniczne o kierunku budowlanym
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
    • Znajomość przepisów prawa budowlanego i Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
    • Staż pracy w organach Nadzoru Budowlanego.

wymagania dodatkowe

  • Posiadanie prawa jazdy kat. B

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych;
  • kopia świadectw pracy.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    21-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
    w Miliczu
    ul. Wojska Polskiego 40
    56-300 Milicz
    I piętro

Inne informacje:

    O terminie składania dokumentów decyduje data wpływu do Inspektoratu. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywanie. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty można składać osobiście w siedzibie PINB. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 71 383 16 84