Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu

  • Powiatowy Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw finansowo–księgowych
  • w zespole do spraw finansowo–księgowych oraz administracyjnych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Grunwaldzka 108
    82-300 Elbląg

Miejsce wykonywania pracy:

  • Elbląg

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowanie dokumentów do realizacji tj. sprawdzanie pod względem formalno–rachunkowym, sporządzanie not zewnętrznych i wewnętrznych,
  • prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej działalności socjalnej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii
  • prowadzenie rozliczeń umów zlecenia i umów o dzieło,
  • rejestracja dowodów księgowych z zakresu dochodów oraz przygotowanie sprawozdań budżetowych dotyczących dochodów,
  • prowadzenie księgi inwentarzowej środków trwałych,
  • sporządzanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych w celu prawidłowego gospodarowania finansami publicznymi,
  • sporządzanie dokumentacji dotyczącej przyjęcia oraz likwidacji środków trwałych,
  • prowadzenie kasy Powiatowego Inspektoratu Weterynarii.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15,
    – praca administracyjno–biurowa w siedzibie Urzędu,
    – kontakt z klientem zewnętrznym,
    – praca pod presją czasu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – długotrwała praca przy komputerze,
    – budynek jednopiętrowy bez podjazdu dla niepełnosprawnych i windy,
    – brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz ustawy o rachunkowości,
    • znajomość ustawowych zadań realizowanych przez Inspekcję Weterynaryjną
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • biegłe umiejętności w zakresie obsługi komputera, pakietu biurowego MS Office oraz urządzeń biurowych,
    • umiejętność organizacji pracy własnej,
    • umiejętność pracy w zespole, dokładność, rzetelność, terminowość,
    • posiadanie prawa jazdy kategorii B.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dyspozycyjność,
  • wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy,
  • kopia dowodu osobistego,
  • kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, specjalizacjach,
  • kopia prawa jazdy.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    21-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    Grunwaldzka 108
    82-300 Elbląg

Inne informacje:

    Proponowane wynagrodzenie 1850 zł brutto.

    Dokumenty należy składać z zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy”. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), niespełniające wymagań formalnych oraz nieposiadających własnoręcznego podpisu pod listem motywacyjnym i oświadczeniami nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania zostaną powiadomieni telefonicznie oraz w formie elektronicznej o dalszym procesie rekrutacji. Oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 55 237-02-53.