Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu

  • Powiatowy Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw do spraw płacowych
  • w zespole ds. finansowo-księgowym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 0.5

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii we Wrocławiu ul. Składowa 1-3
    50-209 Wrocław

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie list płac dla pracowników ispektoratu oraz umów cywilno-prawnych dla lekarzy wyznaczonych przez PLW.
  • sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz na podatek dochodowy celem odprowadzenia składek do ZUS i Urzędu Skarbowego.
  • przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych.
  • prowadzenie dokumentacji wyposażenia i środków trwałych PIW.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego i urządzeń biurowych (drukarka , kserokopiarka, niszczarka) . Praca wykonywana w pozycji przemiennej, wymagająca przemieszczania się pracownika pomiędzy pokojami, piętrami.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na II piętrze przy ul. Składowej 1-3. Budynek nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych ( podjazdy i ruchome platformy do transportu wózków inwalidzkich, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, pomieszczenie higieniczno-sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo). Korytarze ze względów przeciwpożarowych dzielone są drzwiami z samozamykaczami.
    Oświetlenie naturalne ( okna dachowe) i sztuczne. W budynku brak windy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • biegła obsługa komputera, operatywność,
    • znajomosc przepisów systemu ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień finasowo-płacowych
    • znajomość przepisów z zakresu udzielania zamówień publicznych

wymagania dodatkowe

  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • posiadanie prawa jazdy kat. B

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    13-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    uL. Składowa 1-3
    50-209 Wrocław

Inne informacje: