Wojskowa Komenda Uzupełnień w Bolesławcu

  • Komendant
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw administrowania zasobami żołnierzy rezerwy
  • w Wydziale Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Wojskowa Komenda Uzupełnień w Bolesławcu
    Al. Wojska Polskiego 54
    59-700 Bolesławiec



Miejsce wykonywania pracy:

  • Bolesławiec



Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Uaktualnianie danych w kartach ewidencyjnych i indywidualnych zbiorach ewidencyjnych (IZE) na podstawie zawiadomień meldunkowych i innych, utrzymując je w odpowiednich działach, grupach i podgrupach kartoteki
  • Odtwarzanie na prośbę żołnierzy rezerwy zniszczonych lub zagubionych książeczek wojskowych
  • Prowadzenie księgi ewidencji osób podlegających obowiązkowi wojskowemu i ewidencji wydanych książeczek wojskowych
  • Wystawianie, na wniosek osób posiadających uregulowany stosunek do powszechnego obowiązku obrony RP, zaświadczeń m.in. dotyczących stosunku do służby wojskowej, pełnienia służby poza granicami państwa
  • Na bieżąco kompletowanie protokołu rocznika, którego ewidencja podlega zniszczeniu
  • Udział w opracowywaniu w nakazanych terminach meldunków, sprawozdań, analiz i bilansów
  • Zakładanie indywidualnych zbiorów elektronicznych (IZE) w systemie informatycznym SPIRALA-ZINT
  • Przyjmowanie z kwalifikacji wojskowej osób przeniesionych do rezerwy i ujmowanie ich na ewidencję i nadawanie im specjalności wojskowych

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w siedzibie urzędu. Prowadzenie dokumentacji archiwalnej znajdującej się na wyższym piętrze (przenoszenie kart do archiwum, znoszenie ewidencji do celów wydawania zaświadczeń.


  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko związane z obsługą komputera w wymiarze ponad 4 godzin dziennie. Budynek zasadniczo nieprzystosowany do pracy i obsługi osób niepełnosprawnych (Praca na 2 piętrze, brak windy).


    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP w tym problematyki związanej z prowadzeniem ewidencji wojskowej
    • znajomość zasad pracy sztabowo-biurowej w resorcie ON
    • umiejętność obsługi komputera w środowisku: edytor tekstu WORD i arkusz kalkulacyjny EXCEL
    • komunikatywność

wymagania dodatkowe

  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność pracy w warunkach wymagających zwiększonej odporności na stres
  • umiejętność pracy w zespole

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy
  • kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

    13-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Wojskowa Komenda Uzupełnień
    Al. Wojska Polskiego 54
    59-700 Bolesławiec




Inne informacje:

    Uprzejmie informujemy, że:
    – załączone oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą
    – oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie i/lub niespełniające wymagań formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane
    – w ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu
    – kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem. o dalszych etapach naboru (rozmowa wstępna, sprawdzian wiedzy)
    – w przypadku ofert przesyłanych drogą pocztową liczy się data stempla pocztowego
    – istnieje możliwość osobistego odebrania dokumentów aplikacyjnych w ciągu 2 tygodni od umieszczenia wyniku naboru w BIP KPRM
    – oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone
    – stawka wynagrodzenia brutto ok. 1900 zł
    – umowa o zastępstwo bez możliwości przedłużenia
    Dodatkowe informacje, w tym aktualne informacje związane z procesem naboru można uzyskać pod nr tel:75/ 641 506, 75/ 641 801, 75/ 641 814.