Wojskowa Komenda Uzupełnień w Lublinie

  • Komendant
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw obsługi kancelaryjnej w zakresie materiałów jawnych
  • w Pionie Ochrony Informacji Niejawnych – Kancelaria Jawna

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W LUBLINIE
    ul. Spadochroniarzy 5
    20-043 Lublin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz udostępnianie materiałów jawnych otrzymywanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne WKU w Lublinie
  • rozliczanie wykonawców z powierzonych im dokumentów jawnych
  • kompletowanie dokumentów jawnych w teczki przedmiotowe w celu przygotowania ich do archiwizacji
  • udzielanie wykonawcom informacji o sposobie wykonania, dystrybucji i ewidencjonowania dokumentów

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
    – praca w siedzibie urzędu, możliwe wyjazdy służbowe
    – stres związany z bezpośrednią lub telefoniczną obsługą interesanta
    – stres związany z wykonywaniem zadań pod presją czasu

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca siedząca w pozycji wymuszonej przed monitorem ekranowym
    – budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
    – brak oznaczeń dla osób niewidomych
    – brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym lub głuchoniemym

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów wykonawczych, ze szczególnym uwzględnieniem Zarządzenia Nr 57/MON z dnia 16.12.2011 r.
    • znajomość ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
    • znajomość „Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji Nr 385/MON z dnia 17.12.2013 r.
    • umiejętność obsługi komputera
    • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących
    • zdolność komunikacji interpersonalnej w kontaktach z klientem urzędu
    • czytelny i estetyczny charakter pisma

wymagania dodatkowe

  • 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
  • dyspozycyjność, w tym gotowość do wyjazdów na szkolenia
  • ukończone szkolenie specjalistyczne dla kierowników kancelarii tajnej i kancelarii tajnej międzynarodowej, zastępców kierowników i osób zajmujących inne stanowiska służbowe w kancelariach tajnych i kancelariach tajnych międzynarodowych oraz innych niż kancelaria tajna komórkach organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych
  • ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny pierwszego stopnia

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    30-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Wojskowa Komenda Uzupełnień
    Spadochroniarzy 5
    20-043 Lublin

Inne informacje:

    Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2080 zł/mies. + dodatek za wieloletnią pracę w służbie cywilnej (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej – t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1111 z późn. zm.).

    Prosimy nie dołączać oryginałów dokumentów aplikacyjnych. Złożone dokumenty nie będą zwracane, a oferty osób, które nie zostały zatrudnione zostaną komisyjnie zniszczone.

    Zwracamy uwagę na poprawność treści wymaganych oświadczeń, własnoręczne podpisy pod wymaganymi dokumentami oraz opatrzenie ich bieżącą datą.

    Planowany termin zatrudnienia: 04.01.2016 r.

    O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Informacje o kolejnych etapach postępowania rekrutacyjnego będą zamieszczane na stronie internetowej WKU w Lublinie (BIP-nabór kandydatów).

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.