Wojskowa Komenda Uzupełnień w Lublinie
- Komendant
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw obsługi kancelaryjnej w zakresie materiałów jawnych
- w Pionie Ochrony Informacji Niejawnych – Kancelaria Jawna
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W LUBLINIE
ul. Spadochroniarzy 5
20-043 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz udostępnianie materiałów jawnych otrzymywanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne WKU w Lublinie
- rozliczanie wykonawców z powierzonych im dokumentów jawnych
- kompletowanie dokumentów jawnych w teczki przedmiotowe w celu przygotowania ich do archiwizacji
- udzielanie wykonawcom informacji o sposobie wykonania, dystrybucji i ewidencjonowania dokumentów
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
– praca w siedzibie urzędu, możliwe wyjazdy służbowe
– stres związany z bezpośrednią lub telefoniczną obsługą interesanta
– stres związany z wykonywaniem zadań pod presją czasu
– praca siedząca w pozycji wymuszonej przed monitorem ekranowym
– budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
– brak oznaczeń dla osób niewidomych
– brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym lub głuchoniemym
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów wykonawczych, ze szczególnym uwzględnieniem Zarządzenia Nr 57/MON z dnia 16.12.2011 r.
- znajomość ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- znajomość „Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji Nr 385/MON z dnia 17.12.2013 r.
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących
- zdolność komunikacji interpersonalnej w kontaktach z klientem urzędu
- czytelny i estetyczny charakter pisma
wymagania dodatkowe
- 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej lub pracy biurowej
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
- dyspozycyjność, w tym gotowość do wyjazdów na szkolenia
- ukończone szkolenie specjalistyczne dla kierowników kancelarii tajnej i kancelarii tajnej międzynarodowej, zastępców kierowników i osób zajmujących inne stanowiska służbowe w kancelariach tajnych i kancelariach tajnych międzynarodowych oraz innych niż kancelaria tajna komórkach organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych
- ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny pierwszego stopnia
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 30-11-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Wojskowa Komenda Uzupełnień
Spadochroniarzy 5
20-043 Lublin
Inne informacje:
- Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2080 zł/mies. + dodatek za wieloletnią pracę w służbie cywilnej (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej – t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1111 z późn. zm.).
Prosimy nie dołączać oryginałów dokumentów aplikacyjnych. Złożone dokumenty nie będą zwracane, a oferty osób, które nie zostały zatrudnione zostaną komisyjnie zniszczone.
Zwracamy uwagę na poprawność treści wymaganych oświadczeń, własnoręczne podpisy pod wymaganymi dokumentami oraz opatrzenie ich bieżącą datą.
Planowany termin zatrudnienia: 04.01.2016 r.
O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Informacje o kolejnych etapach postępowania rekrutacyjnego będą zamieszczane na stronie internetowej WKU w Lublinie (BIP-nabór kandydatów).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.