Wojskowa Komenda Uzupełnień w Płocku

  • Komendant
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw prowadzenia ewidencji osób podlegających kwalifikacji wojskowej
  • w Wydziale Rekrutacji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Wojskowa Komenda Uzupełnień w Płocku
    ul. Kilińskiego 12
    09-402 Płock

Miejsce wykonywania pracy:

  • Płock

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja zadań poprzez: obsługę kancelaryjno-techniczną, obsługę punktu informacyjnego do służby wojskowej w ramach NSR i służby przygotowawczej
  • wykonywanie zadań w zakresie przygotowania, uczestnictwa i podsumowania kwalifikacji wojskowej
  • prowadzenie ewidencji wojskowej w zakresie powszechnego obowiązku obrony
  • współpraca z organami samorządu terytorialnego w zakresie administrowania rezerwami
  • współudział w przedsięwzięciach informacyjno-promocyjnych dotyczących służby wojskowej

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu i poza nim, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, wymagany kontakt telefoniczny z petentem WKU, krajowe wyjazdy służbowe, reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • ul. Kilińskiego 12
    09-402 Płock.
    Kancelaria mieszcząca się na drugim piętrze budynku, brak windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, użytkowanie sprzętu biurowego.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów dotyczących ochotniczych form służby wojskowej
    • znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
    • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
    • znajomość obsługi komputera ze szczególnym uwzględnieniem pakietu Microsoft Office, Excel, poczty elektronicznej
    • umiejętność obsługi urządzeń wspomagających pracę biurową
    • odporność na stres, dyspozycyjność
    • komunikatywność
    • umiejętność analitycznego myślenia

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe lub średnie o kierunku administracyjnym
  • znajomość „Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie ON”
  • umiejętność pracy w zespole

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.)
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    31-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Wojskowa Komenda Uzupełnień
    Kilińskiego 12
    09-402 Płock
    pok.101

Inne informacje:

    – pracownik będzie zobowiązany do przyjęcia pracowniczego przydziału mobilizacyjnego,
    – oferty złożone lub przesłane po terminie bądź niekompletne nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
    – kandydaci zakwalifikowani zastaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej,
    – oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
    – z dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego,
    – wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane,
    – w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego,
    – dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie: 261-441 222.
    Planowane techniki i metody naboru:
    – weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
    – test wiedzy,
    – zadanie symulacyjne,
    – wywiad strukturalizowany.
    Do zadania symulacyjnego i wywiadu zostanie dopuszczonych 3 najlepszych kandydatów.