Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- sekretarz kierownika urzędu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
ul. Kleczkowska 52
50-227 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
- Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
ul. Kleczkowska 52
50-227 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw administracyjnych nadzoru nad żeglugą w tym m.in prowadzenie zestawień komunikatów RZGW i IMGW, wydawanie zezwoleń na imprezy na wodzie, prowadzenie postępowanie mandatowego i rozliczanie bloczków mandatowych, weryfikacja wpisów w żeglarskich książeczkach pracy
- zbieranie bieżących informacji dotyczących warunków żeglugi i przekazywanie ich inspektorom nadzoru nad żeglugą;
- prowadzenie sekretariatu i spraw kancelaryjnych;
- prowadzenie spraw związanych ze współpracą dyrektora z innymi instytucjami, w tym organizowanie spotkań, zebrań, konferencji oraz uczestnictwo w wybranych spotkaniach i konferencjach;
- współpraca z archiwum zakładowym m.in. porządkowanie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej oraz przekazywanie jej do archiwum zakładowego
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
wystąpienia publiczne, reprezentacja urzędu, wyjazdy służbowe, kontakty z petentami;
narzędzia i materiały pracy – komputer, skaner, kserokopiarka, telefax
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność posługiwania się komputerem w zakresie edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego, poczty elektronicznej,
- umiejętność obsługi telefaksu, kserokopiarki i skanera;
- umiejętność poprawnego sporządzania pism urzędowych;
- kreatywność;
wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego;
- znajomość zasad funkcjonowania w administracji publicznej (kodeks postępowania administracyjnego)
- wykształcenie wyższe: prawo, administracja, filologia, historia (specjalizacja archiwalna), archiwistyka
- ukończenie kursu kancelaryjno – archiwalnego
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 17-11-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Żeglugi Śródlądowej
Kleczkowska 52
50-227 Wrocław
Inne informacje:
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Maksymalne wynagrodzenie: 2154,92 zł brutto