Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • sekretarz kierownika urzędu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
    ul. Kleczkowska 52
    50-227 Wrocław



Miejsce wykonywania pracy:

  • Wrocław
  • Urząd Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu
    ul. Kleczkowska 52
    50-227 Wrocław



Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw administracyjnych nadzoru nad żeglugą w tym m.in prowadzenie zestawień komunikatów RZGW i IMGW, wydawanie zezwoleń na imprezy na wodzie, prowadzenie postępowanie mandatowego i rozliczanie bloczków mandatowych, weryfikacja wpisów w żeglarskich książeczkach pracy
  • zbieranie bieżących informacji dotyczących warunków żeglugi i przekazywanie ich inspektorom nadzoru nad żeglugą;
  • prowadzenie sekretariatu i spraw kancelaryjnych;
  • prowadzenie spraw związanych ze współpracą dyrektora z innymi instytucjami, w tym organizowanie spotkań, zebrań, konferencji oraz uczestnictwo w wybranych spotkaniach i konferencjach;
  • współpraca z archiwum zakładowym m.in. porządkowanie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej oraz przekazywanie jej do archiwum zakładowego

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • wystąpienia publiczne, reprezentacja urzędu, wyjazdy służbowe, kontakty z petentami;



  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • narzędzia i materiały pracy – komputer, skaner, kserokopiarka, telefax



    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność posługiwania się komputerem w zakresie edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego, poczty elektronicznej,
    • umiejętność obsługi telefaksu, kserokopiarki i skanera;
    • umiejętność poprawnego sporządzania pism urzędowych;
    • kreatywność;

wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego;
  • znajomość zasad funkcjonowania w administracji publicznej (kodeks postępowania administracyjnego)
  • wykształcenie wyższe: prawo, administracja, filologia, historia (specjalizacja archiwalna), archiwistyka
  • ukończenie kursu kancelaryjno – archiwalnego

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    17-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Żeglugi Śródlądowej
    Kleczkowska 52
    50-227 Wrocław





Inne informacje:

    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Maksymalne wynagrodzenie: 2154,92 zł brutto