Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu

  • Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw budowlanych
  • w Sekcji Budownictwa i Obsługi Nieruchomości Wydziału Techniki i Zaopatrzenia

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej, ul. Mickiewicza 34, 37 – 700 Przemyśl

Miejsce wykonywania pracy:

  • Przemyśl

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia w celu przygotowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia do wyłonienia wykonawcy dokumentacji projektowej, wykonawcy robót budowlanych lub remontowych,
  • sporządzanie wniosków w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę i innych dokumentów formalno – prawnych (Decyzje Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Raport oddziaływania na środowisko) niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych,
  • dokonywanie sprawdzenia dokumentacji projektowej wykonanej przez jednostki projektowe w celu stwierdzenia kompletności i zgodności pod względem formalno – prawnym dokumentacji projektowej ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
  • uczestniczenie w przygotowaniu rozliczenia środków trwałych w celu prawidłowego zakończenia prowadzonych inwestycji,
  • dokonywanie przeglądów okresowych rocznych i pięcioletnich oraz gwarancyjnych w celu sprawdzenia stanu technicznego elementów budynku, budowli narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
  • dokonywanie odbiorów robót w celu prawidłowego zakończenia robót budowlanych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w terenie

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko pracy zlokalizowane w 4-piętrowym budynku z windą, przystosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych

    Inne
    wynagrodzenie zasadnicze: ok. 2.923,19 zł. brutto

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe techniczne na kierunku budownictwo
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze budownictwa
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • posiadanie uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej,
    • umiejetność sporządzania kosztorysów,
    • znajomość i umiejętność posługiwania się przepisami ustaw: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa, rozporzadzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
    • umiejętności interpersonalne: umiejętność argumentowania i przekonywania oraz asertywność jako czynniki niezbędne przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

wymagania dodatkowe

  • wskazanym jest posiadanie uprawnień do projektowania

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • kopie dokumentów poświadczających posiadane uprawnienia,
  • kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń,
  • aktualne orzeczenie o stopnie niepełnosprawności (w przypadku jego posiadania).
  • kopie świadectw pracy,

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane,
  • brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów selekcji,
  • oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu naboru,
  • do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Termin składania dokumentów:

    23-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej,
    Mickiewicza 34,
    37-700 Przemyśl

Inne informacje: