Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw nadzorowania zadań inwestycyjnych
  • w Zespole Kierownika Projektu Wydziału Realizacji Oddziału GDDKiA w Olsztynie

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Oddział w Olsztynie
    Aleja Warszawska 89
    10 – 083 Olsztyn

Miejsce wykonywania pracy:

  • Ostróda
  • Oddział w Olsztynie
    siedziba: Zespołu Kierownika Projektu,
    Wydziału Realizacji: Rejon w Ostródzie, ul. Paderewskiego 3
    14-100 Ostróda

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw w zakresie kontroli uczestników realizacji inwestycji, harmonogramu i postępu prac,
  • udział w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, zgłoszeń, pozwoleń i dokumentacji projektowej w okresie przygotowania, realizacji i zakończenia inwestycji,
  • udział w konsultacji proponowanych zmian technologicznych i uzgadnianiu z właściwymi komórkami organizacyjnymi programów badań laboratoryjnych,
  • współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie badań i nadzorów archeologicznych oraz postanowień decyzji środowiskowych podczas realizacji zadań,
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie dokonywania odbiorów technicznych, przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, prowadzenia kontroli w okresach gwarancyjnych, zachowania należytego poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego podczas realizacji inwestycji,
  • współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i Centrali GDDKiA, biurami projektowymi, samorządami i innymi jednostkami administracyjnymi w zakresie planowania, przygotowania, realizacji i rozliczenia inwestycji,
  • prowadzenie wymaganej sprawozdawczości, sekretariatu ZOPI, archiwizowanie dokumentów budowy, przekazywanie kompletu dokumentacji powykonawczej i operaty kolaudacyjne do Archiwum Zakładowego i do Rejonów oraz raporty z przeglądów szczegółowych przeprowadzonych przed upływem okresu gwarancyjnego do Wydziału Mostów,
  • monitoring terminów obowiązywania uzgodnień, porozumień, decyzji i umów na zadaniach inwestycyjnych, przygotowywanie rekomendacji działań w przypadku przedwczesnych terminów ich wygaśnięcia.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie kraju,
    – obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas przeglądu obiektów a także pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
    – praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
    – wyjazdy w teren (na szkolenia) w charakterze kierującego, z wykorzystaniem samochodu służbowego nieprzystosowanego do potrzeb niepełnosprawnych ruchowo,
    – budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju prac, budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo – brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
    – podczas pobytu w terenie konieczność przebywania na wysokościach, pod ruchem i w hałasie.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe inżynierskie drogowe lub mostowe,
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania lub realizacji inwestycji,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego ze szczególnych uwzględnieniem uregulowań dotyczących dróg i obiektów inżynierskich,
    • umiejętność obsługi pakietu MS Office w szczególności programów Excel i Word,

wymagania dodatkowe

  • 0,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej,
  • znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych, FIDIC oraz ustawy o drogach publicznych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  •  kopie dokumentów potwierdzających rok doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania lub realizacji inwestycji (np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko),

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych.

Termin składania dokumentów:

    24-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Oddział w Olsztynie
    Aleja Warszawska 89
    10 – 083 Olsztyn

Inne informacje:


    Informacja o metodach naboru:
    – analiza złożonych aplikacji pod względem formalnym,
    – test wiedzy (uzależniony od ilości kandydatów),
    – rozmowa kwalifikacyjna dla kandydatów (do 5), którzy uzyskają najwyższą punktację z testu.


    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Dane osobowe kandydatów/kandydatek zawarte w przesłanych ofertach będą przetwarzane przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podstawą podania danych są przepisy ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 21, poz. 94, z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.).

    Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://www.bip.gddkia.gov.pl/tmp/208232846-wzor.pdf

    Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru.

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (89) 521 28 29.