Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw obsługi prawnej, skarg i wniosków
  • w Wydziale Prawnym Oddziału GDDKiA w Warszawie

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    GDDKiA Oddział w Warszawie
    ul. Mińska 25
    03-808 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • oraz teren działania Oddziału w Warszawie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • współpracowanie z komórkami Oddziału w zakresie rozwiązywania bieżących problemów prawno-administracyjnych w tym w przygotowywanie przez nie decyzji (postanowień) administracyjnych oraz odwołań (zażaleń),
  • współpracowanie w zakresie zagadnień prawnych – w tym przygotowywanie pozwów, wniosków, pism procesowych do sądów i organów administracji publicznej,
  • nadzorowanie właściwego wykonywania zapisów dotyczących procedury przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, a w szczególności przyjmowanie oraz koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków, które wpłynęły do Oddziału, sprawdzanie właściwości rzeczowej i miejscowej skarg i wniosków,
  • prowadzenie rejestru skarg i wniosków, które wpłynęły do Oddziału, przechowywanie kopi zarejestrowanych skarg i wniosków oraz przekazywanie zarejestrowanych skarg i wniosków do właściwej rzeczowo komórki organizacyjnej lub pracownika w Oddziale, Centrali GDDKiA lub organu właściwego do rozpatrzenia skargi i wniosku,
  • sprawdzanie pod względem formalno-prawnym projektów umów, oraz innych wystąpień a także opracowywanie ich tekstów o charakterze nietypowym,
  • prowadzenie sprawozdawczości w zakresie obowiązującej procedury rozpatrywania skarg i wniosków w Oddziale GDDKiA oraz sprawowanie nadzoru nad terminowym rozpatrywaniem skarg i wniosków przez właściwe komórki organizacyjne Oddziału,
  • interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych,
  • przygotowywanie wniosków do komorników sądowych i sprawowanie nadzoru nad przebiegiem egzekucji sądowych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych.
    – budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
    – praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawnych z zakresu działalności Oddziału

wymagania dodatkowe

  • preferowane wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej (np. świadectwa pracy, umowy- w tym o dzieło i zlecenia, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko).

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.

Termin składania dokumentów:

    16-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Oddział w Warszawie
    ul. Mińska 25
    03-808 Warszawa (z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „SPECWP”)

Inne informacje:

    Informacja o metodach naboru:
    – weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
    – test wiedzy (w przypadku dużej liczby kandydatów spełniających wymagania formalne),
    – rozmowa kwalifikacyjna.

    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: ustalone wg mnożnika kwoty bazowej maksymalnie 2,35
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Dane osobowe kandydatów/kandydatek zawarte w przesłanych ofertach będą przetwarzane przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie przy ul. Wroniej 53 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podstawą podania danych są przepisy ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r., Nr 21, poz. 94, z późn. zm.) oraz ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.).
    Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://www.bip.gddkia.gov.pl/tmp/208232846-wzor.pdf
    Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone komisyjnie 3 miesiące po zakończeniu naboru.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 209-23-71.