Izba Skarbowa w Poznaniu

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • w Samodzielnym Referacie Administracyjnym w Biurze Krajowej Informacji Podatkowej w Lesznie

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Lesznie
    ul. J. Dekana 6
    64-100 Leszno

Miejsce wykonywania pracy:

  • Leszno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestrowanie pism wpływających w komputerowym systemie ewidencji korespondencji,
  • wprowadzanie wydanych przez Biuro KIP w Lesznie interpretacji przepisów prawa podatkowego do Bazy Systemu Informacji Podatkowej Ministerstwa Finansów,
  • bieżąca wysyłka korespondencji (kopertowanie, adresowanie, rejestracja w książce nadawczej, załatwianie reklamacji),
  • sprawdzanie opłat uiszczanych przez podatników za wydanie indywidualnych interpretacji prawa podatkowego,
  • dokonywanie podziału korespondencji wpływającej i jej doręczanie poszczególnym komórkom organizacyjnym Biura KIP w Lesznie,
  • prowadzenie ewidencji wpływów oraz wypożyczeń książek i czasopism,
  • powielanie, skanowanie i oprawianie dokumentów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca przy monitorze ekranowym,
    – budynek dwupiętrowy,
    – brak podjazdów, wind oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące lub ekonomiczne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
    • podstawowa wiedza na temat obowiązujących przepisów prawa podatkowego oraz Ordynacji Podatkowej,
    • komunikatywność i zdolności analityczne.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi sekretariatu lub kancelarii,
  • umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
  • dokładność i systematyczność,
  • umiejętność współdziałania i pracy w grupie.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata,.

Termin składania dokumentów:

    12-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Biuro Krajowej Informacji Podatkowej w Lesznie
    ul. J. Dekana 6
    64-100 Leszno
    z dopiskiem „oferta pracy – kancelaria”.

Inne informacje:

    Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 065 61 11 900.