Izba Skarbowa we Wrocławiu

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw sekretariatu
  • w Samodzielnym Jednoosobowym Stanowisku Pracy Sekretariatu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 0.5

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śl. 24,26
    53-333 Wrocław

Miejsce wykonywania pracy:

  • Góra
  • Urząd Skarbowy w Górze
    ul. Poznańska 4
    56-200 Góra

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie sekretariatu Naczelnika Urzędu w celu wsparcia bieżącej pracy Naczelnika Urzędu Skarbowego.
  • Prowadzenie spraw dotyczących wewnętrznych procedur postępowania, upoważnień do podejmowania czynności w imieniu Naczelnika Urzędu oraz innych dokumentów wydawanych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań Naczelnika.
  • Organizowanie obiegu informacji i dokumentacji w celu zapewnienia prawidłowej obsługi Naczelnika Urzędu Skarbowego w obszarze zarządzania.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca przy monitorze ekranowym 4 godziny dziennie,
    – praca biurowa związana z obsługą klienta, przeważnie siedząca
    – praca w siedzibie urzędu na I piętrze w jednoosobowym pokoju,
    – budynek 2-kondygnacyjny, bez windy
    – praca jednozmianowa w porze dziennej
    – stanowisko nie jest przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych (niedosłyszących, niedowidzących oraz głuchoniemych)

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • budynku urzędu występują bariery architektoniczne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych (edytora tekstu),
    • umiejętność redagowania pism,
    • komunikatywność,

wymagania dodatkowe

  • pożądane wykształcenie wyższe,
  • umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku,
  • doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku w urzędzie obsługującym ministra właściwego do spraw finansów publicznych albo w urzędach mu podległych lub przez niego nadzorowanych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne w zakresie doświadczenia zawodowego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego

Termin składania dokumentów:

    11-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Powstańców Ślaskich 24,26
    53-333 Wrocław
    lub osobiście: kancelaria parter-pok. 05
    czy też w formie elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.

Inne informacje:

    Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu) oraz numer ogłoszenia.

    W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. wymaganych dokumentów i oświadczeń z poz. „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Oświadczenia kandydatów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, w przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.

    Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.

    Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Skarbowej we Wrocławiu www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl

    Metody i techniki naboru:
    – pisemny test wiedzy ( znajomość przepisów: ustawy o urzędach i izbach skarbowych, rozporządzenia w sprawie terytorialnego zasięgu działania oraz siedziby naczelników urzędów skarbowych i dyrektorów izb skarbowych, zarządzenia w sprawie organizacji urzędów skarbowych i izb skarbowych oraz nadania im statutów)
    – test umiejętności – zadanie komputerowe polegające na przygotowaniu pisma
    – rozmowa kwalifikacyjna.

    Kwota minimalnego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego wynosi 1218 zł

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 65/5441871
    (sprawy dotyczące zadań na stanowisku), 76/7461176 (sprawy organizacyjne i formalne).

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.