Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

  • Komendant Główny PSP
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • w Sekcji ds. dotacji KSRG w Biurze Finansów KG PSP

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Podchorążych 38
    00-463 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • weryfikuje w zakresie finansowym sprawozdania z wykonania zadania publicznego w celu zatwierdzenia rozliczenia dotacji,
  • weryfikuje poprawność przedłożonych wniosków o przyznanie dotacji z budżetu państwa oraz przygotowuje umowy pod podpis Komendanta Głównego PSP w celu udzielenia dotacji jednostkom ochrony przeciwpożarowej,
  • opracowuje aneksy do umów w celu zapewnienia poprawnej realizacji zadania publicznego,
  • opracowuje zbiorcze rozliczenie dotacji budżetowej w celu ustalenia kwoty wydatkowanych i ewentualnych zwrotów niewykorzystanych środków,
  • kompletuje i archiwizuje dokumentację dotyczącą realizowanych zadań w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w siedzibie urzędu

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak zainstalowanych wind, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub w pracy biurowej.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość obsługi programów Excel, Word,
    • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
    • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
    • znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • praca pod presją czasu,
    • umiejętność nawiązywania kontaktów,
    • dyspozycyjność i komunikatywność,
    • biegłość w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi,
    • wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje odnośnie pracy wykonywanej na podstawie umowy cywilno prawnej wraz z okresami pracy).

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    02-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Prosimy przesłać na adres:
    Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
    Biuro Kadr i Organizacji
    ul. Podchorążych 38
    00-463 Warszawa
    lub składać osobiście:
    w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie,
    w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 do 16.15

Inne informacje:

    1) Na kopercie i w liście motywacyjnym prosimy dopisać BF – specjalista.
    W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji,
    adres e-mail i numer telefonu.
    2) Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia w terminie uważa się datę nadania).
    3) Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
    4) Planowane techniki i metody naboru:
    – weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
    – test wiedzy,
    – rozmowa kwalifikacyjna.
    5) Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane.
    6) Dokumenty kandydatek/kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru zaś dokumenty pozostałych kandydatek/kandydatów przez okres 14 dni.
    7) Oferty osób niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie w/w terminów, dokumenty są komisyjnie niszczone.
    8) Dodatkowe informacje: (22) 523-33-67 (Biuro Finansów KG PSP).