Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
- Komendant Główny PSP
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Sekcji ds. dotacji KSRG w Biurze Finansów KG PSP
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- weryfikuje w zakresie finansowym sprawozdania z wykonania zadania publicznego w celu zatwierdzenia rozliczenia dotacji,
- weryfikuje poprawność przedłożonych wniosków o przyznanie dotacji z budżetu państwa oraz przygotowuje umowy pod podpis Komendanta Głównego PSP w celu udzielenia dotacji jednostkom ochrony przeciwpożarowej,
- opracowuje aneksy do umów w celu zapewnienia poprawnej realizacji zadania publicznego,
- opracowuje zbiorcze rozliczenie dotacji budżetowej w celu ustalenia kwoty wydatkowanych i ewentualnych zwrotów niewykorzystanych środków,
- kompletuje i archiwizuje dokumentację dotyczącą realizowanych zadań w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie urzędu
budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak zainstalowanych wind, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub w pracy biurowej.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość obsługi programów Excel, Word,
- znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej,
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
- znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- umiejętność pracy w zespole,
- praca pod presją czasu,
- umiejętność nawiązywania kontaktów,
- dyspozycyjność i komunikatywność,
- biegłość w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi,
- wysoka kultura osobista.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje odnośnie pracy wykonywanej na podstawie umowy cywilno prawnej wraz z okresami pracy).
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 02-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Prosimy przesłać na adres:
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Biuro Kadr i Organizacji
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa
lub składać osobiście:
w siedzibie Urzędu przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie,
w Kancelarii Ogólnej, w godzinach pracy: 8.15 do 16.15
Inne informacje:
- 1) Na kopercie i w liście motywacyjnym prosimy dopisać BF – specjalista.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji,
adres e-mail i numer telefonu.
2) Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia w terminie uważa się datę nadania).
3) Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
4) Planowane techniki i metody naboru:
– weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
– test wiedzy,
– rozmowa kwalifikacyjna.
5) Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane.
6) Dokumenty kandydatek/kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru zaś dokumenty pozostałych kandydatek/kandydatów przez okres 14 dni.
7) Oferty osób niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie w/w terminów, dokumenty są komisyjnie niszczone.
8) Dodatkowe informacje: (22) 523-33-67 (Biuro Finansów KG PSP).