Komenda Główna Policji w Warszawie
- Komendant Główny Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Wydziale Zamówień Publicznych Biura Finansów Komendy Głównej Policji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- 02-672 Warszawa,
ul. Domaniewska 36/38.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy Pzp,
- opiniowanie wniosków o rozpoczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- prowadzenie postępowań o udzielnie zamówienia na dostawy i usługi, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp lub zamówień objętych tajemnicą państwową zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych albo jeżeli wymaga tego istotny interes bezpieczeństwa państwa albo zamówień objętych tajemnicą służbową, jeżeli wymaga tego istotny interes publiczny lub istotny interes państwa,
- przygotowywanie i sprawowanie nadzoru nad całością dokumentacji związanej z prowadzonymi postępowaniami,
- w ramach prac komisji przetargowej koordynowanie prac związanych z negocjacjami, a także czynny udział w negocjacjach z wykonawcami,
- analizowanie w ramach komisji przetargowych wniesionych odwołań, celem przygotowania projektów ich rozstrzygnięć, z uwzględnieniem orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej i sądów, mając na uwadze ograniczenie ryzyka wnoszenia przez wykonawców dalszych środków ochrony prawnej,
- uczestniczenie w postępowaniach odwoławczych w Krajowej Izbie Odwoławczej, ewentualnie przed Sądem Okręgowym w Warszawie,
- występowanie przed organami kontrolnymi i audytowymi.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
– zagrożenie korupcją.
– naturalne i sztuczne oświetlenie,
– wymuszona pozycja ciała,
– praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
– przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.
Inne
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 2,000 kwoty bazowej
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- 1 rok doświadczenia w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa w praktyce,
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia, syntetyzowania, wyciągania wniosków i planowania, przewidywania i podejmowania decyzji,
- komunikatywność, asertywność i kreatywność,
- skuteczna współpraca,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”,
- umiejętność negocjowania umów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 11-04-2016
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Główna Policji
Gabinet Komendanta Głównego Policji
Wydział Rozwoju Zasobów Ludzkich
ul. Puławska 148/150
02-514 UP Warszawa 12
z dopiskiem w liście motywacyjnym „specjalista/BF-WZP/BKGP 7/16”
Inne informacje:
- Techniki i metody selekcji:
– weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
– ocena złożonych dokumentów,
– test wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy,
– rozmowa kwalifikacyjna.
Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Głównej Policji może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Głównego Policji ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Decyduje data stempla pocztowego. Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: http://bip.kgp.policja.gov.pl/