Komenda Miejska Policji w Poznaniu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw ewidencjonowania dokumentacji niejawnej
- w Wydziale do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Poznaniu
ul. Szylinga 2
60-790 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestruje dokumenty niejawne,
- przyjmuje, rejestruje i przekazuje dokumenty niejawne do innych jednostek/komórek za pośrednictwem Kancelarii Tajnej KMP w Poznaniu,
- przygotowuje dokumenty do wysłania, sporządza wykazy przesyłek nadanych oraz przekazuje pocztę za książką doręczeń do Kancelarii Tajnej,
- bierze udział w kontroli stanu ochrony informacji niejawnych oraz zgodności stanu faktycznego ze stanem ewidencyjnym,
- informuje wykonawców merytorycznych o sposobie prowadzenia ewidencji dokumentów, ich rejestracji i przechowywaniu,
- wydaje dokumenty
- przeprowadza szkolenia dla pracowników Wydziału, w którym umiejscowiony jest oddział,
- obejmuje zastępstwo podczas nieobecności pracownika Oddziału Kancelarii Tajnej zlokalizowanego w Wydziale d/w z Przestępczością Samochodową KMP w Poznaniu, w celu zapewnienia ciągłości pracy oraz zapewninia ochrony dokumentów niejawnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca w siedzibie KMP w Poznaniu oraz jednostkach podległych, praca biurowa.
– praca jednozmianowa, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
– praca na 2 piętrze, budynek z windą, w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych, jednostki podległe z barierami architektonicznymi,
– praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy w zespole.
wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli
- przeszkolenie z ustawy o ochronie informacji niejawnych,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
- kopia dokumentów potwierdzających półtoraroczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
Inne dokumenty i oświadczenia:
- w przypadku osób niepełnosprawnych kopia dokumentów potwierdzających stopień niepełnosprawności,
- w liście motywacyjnym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia, danych adresowych i numeru PESEL
Termin składania dokumentów:
- 12-04-2016
Miejsce składania dokumentów:
- dokumenty proszę przesłać pocztą na adres: Komenda Miejska Policji w Poznaniu
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Szylinga 2
60-787 Poznań
Decyduje data stempla pocztowego !!
Inne informacje:
- – proponowane wynagrodzenie: wg. mnożnika 1,200 = 2248,60 brutto + dodatek stażowy (max. 20%),
– w liście motywacyjnym wymagane jest umieszczenie numeru ogłoszenia dotyczącego naboru, dane kontaktowe, pełen adres do korespondencji, numer kontaktowy telefonu, nr PESEL
– na każde ogłoszenie konieczne jest złożenie osobnej aplikacji,
– oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
– aplikacje niekompletne lub nie podpisane – nie będą rozpatrywane,
– oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów ani suplementów do dyplomów,
– lista kandydatów spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych do dalszego etapu naboru zostanie umieszczona na stronie BIP KMP w Poznaniu, w zakładce nabory – ksc,
– ofert nie zakwalifikowanych nie odsyłamy,
– wszystkie aplikacje po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone,
– dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 061 841 57 22
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.