Komenda Powiatowa Policji w Gołdapi

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw Zespołu ds. Administracyjno-Gospodarczych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji w Gołdapi
    ul. 11 Listopada 1
    19-500 Gołdap

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gołdap

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie i rozliczanie dokumentacji finansowej pod względem formalnym i rachunkowym. Obsługa bankowości elektronicznej oraz programu Płatnik
  • Rozliczanie należności funkcjonariuszy zgodnie z Ustawą o Policji, sporządzanie list wypłat dodatkowych
  • Prowadzenie postępowań szkodowych
  • Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi na stanowiskach gospodarczych
  • Naliczanie należności biegłych sądowych oraz sporządzanie deklaracji PIT-11
  • Rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych funkcjonariuszy i pracowników
  • Prowadzenie dokumentacji Funduszu Wsparcia Policji w oparciu o Ustawę o zamówieniach publicznych
  • Rozliczanie należności z tytułu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych pracowników Policji

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca przy komputerze

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • komputer i inne urządzenia biurowe

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość Ustawy o Policji
    • znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych
    • znajomość Ustawy o rachunkowości
    • znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych
    • znajomość Ustawy o finansach publicznych
    • znajomość Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
    • znajomość obługi komputera i pakietu Microsoft Office
    • umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole
    • odpowiedzialność, skrupulatność, sumienność, wysoka wiarygodność, dyskrecja

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze finansowym
  • umiejętność kierowania i koordynacji pracy zespołu do 4 pracowników

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu oraz ew. kopie innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    27-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji w Gołdapi
    ul. 11 Listopada 1
    19-500 Gołdap

Inne informacje: