Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw Zespołu Łączności i Informatyki
- Wydziale Wspomagającym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 05-400 Otwock
ul. Pułaskiego 7 A
Miejsce wykonywania pracy:
- Otwock
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- administrowanie systemami i sieciami teleinformatycznymi funkcjonującymi w Komendzie Powiatowej Policji,
- rozwiązywanie problemów użytkowników systemów informatycznych Policji,
- zapewnienie bezpieczeństwa danych przechowywanych w systemie komputerowym i sieci informatycznej,
- wykonywanie zadań związanych z instalacją, konfiguracją i konserwacją sprzętu komputerowego,
- usuwanie awarii sprzętu i oprogramowania niewymagających korzystania z usług firm specjalistycznych
- udzielanie pomocy policjantom i pracownikom Policji we wdrażaniu specjalistycznych programów komputerowych,
- nadzór nad obsługą i eksploatacją sprzętu informatycznego,
- udział w pracach wdrożeniowych nowych systemów teleinformatycznych oraz dostosowaniu eksploatowanych systemów do zmieniających się wymogów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w systemie 8 godzinnym
praca przy komputerze
praca przy stanowisku komputerowym
wykorzystywanie urządzeń pomiarowych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie informatyczne, preferowane wyższe informatyczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z informatyką
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność biegłej obsługi i administrowania systemami operacyjnymi rodziny Windows oraz pakietów biurowych ( Open Office, Ms Office)
- znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych,
- dobra organizacja pracy, systematyczność, solidność,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „ściśle tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej,
- podstawowa wiedza z zakresu obsługi urządzeń łączności radiowej
wymagania dodatkowe
- terminowość i rzetelność
- zdolność analitycznego myślenia i pracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- samodzielność,
- umiejętność redagowania pism,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie świadectw pracy powierdzających doświadczenie zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 24-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Powiatowa Policji
Pułaskiego 7a
05-400 Otwock