Komenda Powiatowa Policji w Otwocku

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw Zespołu Łączności i Informatyki
  • Wydziale Wspomagającym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    05-400 Otwock
    ul. Pułaskiego 7 A

Miejsce wykonywania pracy:

  • Otwock

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administrowanie systemami i sieciami teleinformatycznymi funkcjonującymi w Komendzie Powiatowej Policji,
  • rozwiązywanie problemów użytkowników systemów informatycznych Policji,
  • zapewnienie bezpieczeństwa danych przechowywanych w systemie komputerowym i sieci informatycznej,
  • wykonywanie zadań związanych z instalacją, konfiguracją i konserwacją sprzętu komputerowego,
  • usuwanie awarii sprzętu i oprogramowania niewymagających korzystania z usług firm specjalistycznych
  • udzielanie pomocy policjantom i pracownikom Policji we wdrażaniu specjalistycznych programów komputerowych,
  • nadzór nad obsługą i eksploatacją sprzętu informatycznego,
  • udział w pracach wdrożeniowych nowych systemów teleinformatycznych oraz dostosowaniu eksploatowanych systemów do zmieniających się wymogów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w systemie 8 godzinnym
    praca przy komputerze

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca przy stanowisku komputerowym
    wykorzystywanie urządzeń pomiarowych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie informatyczne, preferowane wyższe informatyczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z informatyką
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność biegłej obsługi i administrowania systemami operacyjnymi rodziny Windows oraz pakietów biurowych ( Open Office, Ms Office)
    • znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych,
    • dobra organizacja pracy, systematyczność, solidność,
    • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „ściśle tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej,
    • podstawowa wiedza z zakresu obsługi urządzeń łączności radiowej

wymagania dodatkowe

  • terminowość i rzetelność
  • zdolność analitycznego myślenia i pracy w zespole,
  • dyspozycyjność,
  • samodzielność,
  • umiejętność redagowania pism,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie świadectw pracy powierdzających doświadczenie zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    24-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji
    Pułaskiego 7a
    05-400 Otwock

Inne informacje: