Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw gospodarki mieszkaniowej
- w Wydziale Administracyjno – Gospodarczym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie projektów decyzji w trybie wynikającym z Kodeksu postępowania administracyjnego w I instancji w sprawach opróżnienia lokali mieszkalnych i kwater tymczasowych,
- sporządzanie projektów decyzji w trybie wynikającym z Kodeksu postępowania administracyjnego w II instancji w sprawach opróżnienia lokali mieszkalnych i kwater tymczasowych,
- opracowywanie projektów pism do podmiotów zewnętrznych w sprawie lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu miasta,
- analizowanie dokumentów dot. zakończonych postępowań administracyjnych w sprawie opróżnienia lokali mieszkalnych i kwater tymczasowych i przygotowywanie tytułu wykonawczego,
- uczestniczenie w czynnościach egzekucyjnych w sprawach opróżnienia lokali mieszkalnych,
- analizowanie pod względem formalno – prawnym oświadczeń mieszkaniowych policjantów dot. równoważników pieniężnych za brak i remont lokalu mieszkalnego,
- sporządzanie projektów decyzji w trybie wynikającym z Kodeksu postępowania administracyjnego w sprawach dotyczących utraty prawa do równoważników pieniężnych za brak i za remont lokalu mieszkalnego,
- opracowywanie okresowych analiz oraz uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań z zakresu prowadzonych postępowań administracyjnych np. dotyczących ilości odzyskanych lokali mieszkalnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa.
– praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
– brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych,
– podjazd dla osób niepełnosprawnych, – drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych,
– brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
– brak barier wejścia na parter budynku.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze postępowań administracyjnych w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: Kodeksu postępowania administracyjnego, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o Policji Rozdział 8 (Mieszkania funkcjonariuszy Policji), oraz aktów wykonawczych dot. równoważników za brak i remont lokalu, przydziału i opróżniania lokali mieszkalnych i kwater tymczasowych,
- umiejętności: stosowania prawa w praktyce, obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE, komunikatywność.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie świadectw pracy potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe lub zaświadczenie potwierdzające doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 23-11-2015
Miejsce składania dokumentów:
- bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa; bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy WAG-4/XI/15”.
Inne informacje:
- Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą (korespondującą z datą złożenia dokumentów) oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani, zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.