Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu

  • Wielkopolski Komendant Wojewódzki Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • w Wydziale Finansów

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Wojewódzka Policji
    w Poznaniu
    ul. Kochanowskiego 2a

Miejsce wykonywania pracy:

  • Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Księgowanie operacji finansowych.
  • Uzgadnianie sald kont księgowych.
  • Sporządzanie not księgowych w celu skorygowania błędnie zaksięgowanych operacji finansowych
  • Kontrola formalno-rachunkowa w zakresie weryfikacji danych zawartych w przyjmowanych dokumentach.
  • Współpraca z pozostałymi stanowiskami Wydziału Finansów oraz jednostkami i komórkami Policji woj. wielkopolskiego w zakresie spraw finansowych.
  • Archiwizowanie dokumentacji wytworzonej i służbowo wykorzystanej na stanowisku służbowym.
  • Obsługa kancelaryjno-biurowa, spis (kontrolka) prowadzonych spraw, rozliczanie wykorzystania czasu pracy, obsługa komputerowa stanowiska pracy, udział w rozliczaniu przydzielonych spraw w sekretariacie.
  • Przestrzeganie przepisów dotyczących tajemnicy służbowej i państwowej oraz przepisów BHP i Ppoż. oraz ochrona danych osobowych oraz dokumentacji niejawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • stanowisko pracy związane z realizowaniem zadań w zakresie obsługi finansowo-księgowej budżetu Policji, praca przy komputerze oraz kompletowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • piętro III, winda x2, w pomieszczeniu znajdują się dwa stanowiska komputerowe, na których praca wykonywana jest przez pełen wymiar czasu pracy

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok stażu pracy w zakresie rachunkowości i księgowości
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania),
    • wiedza specjalistyczna, która warunkuje odpowiedni poziom merytoryczny realizowanych zadań,
    • umiejętności analityczne,
    • umiejętność obsługi programów komputerowych,
    • odpowiedzialność,
    • rzetelność,
    • systematyczność.

wymagania dodatkowe

  • kreatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji,
  • ocenianie i wyciąganie wniosków z posiadanych informacji
  • przewidywanie długotrwałych skutków podjętych decyzji.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • list motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu,
  • życiorys powinien zawierać numer PESEL ,
  • kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.

Termin składania dokumentów:

    25-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Wojewódzka Policji
    Wydział Kadr i Szkolenia
    Kochanowskiego 2a
    60-844 Poznań

Inne informacje:

    – dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 61-84-127-37
    – zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do wzięcia osobistego udziału w postępowaniu rekrutacyjnym,
    – listy kandydatów spełniających wymagania formalne umieszczone zostaną na stronie BIP KWP w Poznaniu pod numerem ogłoszenia.
    – metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, (w zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy)
    – wynagrodzenie według mnożnika 1.25 kwoty bazowej (tj. 2.342,30 zł. brutto + wysługa lat),
    – dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Poznaniu lub przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego),
    – dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,
    – Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną