Ministerstwo Finansów w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw planowania budżetu Ministerstwa Finansów
  • w Wydziale Planowania Budżetu Ministerstwa Finansów Departamentu Finansów i Księgowości

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Finansów
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • weryfikowanie i analizowanie wniosków o dokonywanie zmian w planie rzeczowo-finansowym Ministerstwa Finansów
  • dokonywanie aktualizacji planu rzeczowo-finansowego ministerstwa poprzez wprowadzanie zatwierdzonych zmian do obowiązujących w urzędzie aplikacji, przekazywanie informacji o dokonanych zmianach Głównemu Księgowemu Ministerstwa Finansów oraz wnioskodawcom
  • współpracowanie przy sporządzaniu projektów oraz planów dochodów i wydatków dysponenta III stopnia środków budżetowych
  • współpracowanie przy sporządzaniu miesięcznych analiz z wykonania planów dochodów budżetowych i wydatków budżetowych, w tym zadań finansowanych ze środków pomocowych oraz wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego
  • dokonywanie analiz wykonania planu rzeczowo-finansowego ministerstwa pod kątem celowości, oszczędności i gospodarności wydatkowania środków publicznych
  • sporządzanie zestawień z zakresu zadań realizowanych przez wydział, w szczególności na potrzeby kierownictwa, komórek organizacyjnych Ministerstwa Finansów oraz prowadzonych kontroli
  • opiniowanie aktów prawnych kierowanych do departamentu

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner).

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie
    • znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych
    • umiejętność dokonywania analizy informacji
    • umiejętność współpracy w zespole
    • komunikatywność

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości
  • wiedza z zakresu rachunkowości
  • wiedza z zakresu zasad funkcjonowania i rozliczania projektów UE
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • pożądana kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie wskazanego w ogłoszeniu dodatkowego wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego

Termin składania dokumentów:

    06-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Ministerstwo Finansów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa
    z dopiskiem: Oferta pracy – 2015/092/FK

Inne informacje:

    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
    Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia złożone przez kandydatki/kandydatów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydatki/kandydata, a oświadczenia dodatkowo datą ich sporządzenia, w przeciwnym razie oferta kandydatki/kandydata zostanie odrzucona. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem:
    http://www.mf.gov.pl/ministerstwo-finansow/ministerstwo-finansow/praca/wzory-oswiadczen.
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.