Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Wydziale Finansowo – Księgowym w Biurze Dyrektora Generalnego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Zdrowia
ul. Miodowa 15, 00 – 952 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- ewidencja dokumentów finansowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości, klasyfikacja budżetową z uwzględnieniem szczególnych zasad rachunkowości budżetowej,
- angażowanie projektów umów w ramach wydatków ze środków unijnych na kontach pozabilansowych: 983 – „Zaangażowanie wydatków środków europejskich roku bieżącego” i 984 – „Zaangażowanie wydatków środków europejskich przyszłych lat”,
- sporządzanie zleceń płatniczych w systemie BGK oraz sporządzanie sprawozdań z tego zakresu,
- przygotowywanie i przekazywanie do Departamentów zestawień z wykonania wydatków w ramach środków unijnych,
- przygotowywanie danych do załączników do bieżącej sprawozdawczości wg określonych parametrów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej powyżej 4 godzin dziennie; polega na zbieraniu
i przetwarzaniu informacji, wskazana dyspozycyjność i odporność na stres;
urząd mieści się w budynku zabytkowym; pokój znajduje się na parterze w części „A” urzędu; budynek posiada windę i jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się
na parterze w budynku „B” i „C”;
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi,
- znajomość ustawy o rachunkowości, ze szczególnym uwzględnieniem rachunkowości budżetowej wraz z przepisami wykonawczymi.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym,
- przeszkolenie w zakresie znajomości stosowania aktów prawnych i wykonawczych Ustawy o Rachunkowości, Ustawy o finansach publicznych,
- znajomość obsługi programów komputerowych: programu finansowo–księgowego FK, VideoTEL,
- umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows – World, Excel).
- dokładność i systematyczność,
- terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- komunikatywność,
- umiejętność samodzielnej pracy koncepcyjnej oraz pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 20-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Ministerstwo Zdrowia
Miodowa 15
00-952 Warszawa
z dopiskiem: „specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym w Biurze Dyrektora Generalnego umowa na zastępstwo”.
Inne informacje:
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Prośmy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą
i własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie
na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej osoby podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy
od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku według mnożnika kwoty bazowej od 1,4 do 1,8.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu:
– w Biurze Dyrektora Generalnego (22) 63 49 309,
– w Biurze Kadr (22) 63 49 665.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.