Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw rozwoju bazy analiz systemowych i wdrożeniowych
  • w Departamencie Analiz i Strategii

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15 00-952 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynacja pracy zespołu analityków i informatyków w zakresie opracowywania danych do umieszczenia w zewnętrznej bazie analiz oraz funkcjonalności tej bazy, w ramach projektu Mapy Potrzeb Zdrowotnych – Baza Analiz Systemowych i Wdrożeniowych,
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami w zakresie opracowania koncepcji rozbudowy bazy analiz i jej wdrażania,
  • opracowanie dokumentacji przetargowej i konkursowej na wybór wykonawców usługi rozbudowy bazy analiz,
  • współpraca w zakresie szaty graficznej bazy analiz i dbałość o zapewnienie identyfikacji wizualnej bazy analiz, zgodnie z wytycznymi UE oraz standardami Ministerstwa Zdrowia,
  • bieżący monitoring realizacji działań związanych z udostępnianiem wiedzy i rozbudową bazy analiz.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 7 godzin dziennie; wymagana jest dyspozycyjność i odporność na stres;

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Urząd mieści się w 2-piętrowym zabytkowym budynku; budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta znajduje się na parterze w budynku „B” i „C”;

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe o profilu informatycznym lub ekonomicznym; metody ilościowe, zarządzanie lub pokrewne,
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia analiz,
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
    • znajomość zasad budowy stron internetowych i redagowania tekstów publikowanych na portalach edukacyjnych,
    • znajomość podstawowych pojęć związanych z e-learningiem i zarządzaniem wiedzą,
    • znajomość zasad i technik interaktywnej wizualizacji dużych zbiorów danych,
    • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
    • umiejętność analitycznego myślenia i pracy koncepcyjnej,
    • komunikatywność.

wymagania dodatkowe

  • doświadczenie we wdrażaniu systemów udostępniania lub zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach sektora prywatnego/ jednostkach administracji publicznej,
  • doświadczenie we współpracy z dostawcami usług udostępniania lub zarządzania wiedzą,
  • doświadczenie w tworzeniu systemów udostępniania lub zarządzania wiedzą,
  • doświadczenie zawodowe lub współpraca przy projektach unijnych,
  • znajomość tematyki map potrzeb zdrowotnych,
  • podstawowa znajomość języka JavaScript,
  • umiejętność kodowania w programie R,
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i praktyczna umiejętność jej stosowania,
  • znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFS na lata 2014 – 2020,
  • znajomość wytycznych w zakresie oznaczeń projektów unijnych, w szczególności POWER.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.

Termin składania dokumentów:

    14-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Ministerstwo Zdrowia
    Miodowa 15
    00-952 Warszawa
    z dopiskiem: „specjalista ds. rozwoju bazy analiz systemowych i wdrożeniowych w Departamencie Analiz i Strategii”

Inne informacje:

    W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
    Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia:
    www.mz.gov.pl; Ministerstwo; Urząd; Praca.
    Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
    Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
    Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
    Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
    W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
    Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
    ZATRUDNIENIE PRZEWIDZIANE JEST NA CZAS TRWANIA PROJEKTU UNIJNEGO „Mapy Potrzeb Zdrowotnych – Baza Analiz Systemowych i Wdrożeniowych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój”, Z UWZGLĘDNIENIEM PRZEPISÓW USTAWY O SŁUŻBIE CYWILNEJ

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów:
    • w Departamencie Analiz i Strategii (22) 63 49 841,
    • w Biurze Kadr (22) 63 49 276.
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Informacje o metodach i technikach naboru:
    Proces naboru składa się z następujących etapów:
    etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
    etap 2: test wiedzy merytorycznej
    etap 3: rozmowa kwalifikacyjna, w tym sprawdzenie znajomości języka angielskiego.