Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw analiz danych o infrastrukturze telekomunikacyjnej
  • w Wydziale Analiz Danych w Departamencie Zarządzania Danymi

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    01-211 Warszawa, ul. M. Kasprzaka 18/20

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • korelowanie danych dotyczących inwentaryzacji infrastruktury telekomunikacyjnej z rejestrami prowadzonymi przez Departament;
  • współpraca z Instytutem Łączności w zakresie wykorzystania danych gromadzonych w SIIS, a także z delegaturami UKE w zakresie weryfikacji danych otrzymywanych od wzywanych podmiotów;
  • udział w przygotowywaniu analiz i opracowań dotyczących infrastruktury i usług telekomunikacyjnych oraz ich udostępnianiu, w tym udział w sporządzaniu wyrysów i wypisów z inwentaryzacji;
  • katalogowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z inwentaryzacją infrastruktury telekomunikacyjnej;
  • weryfikacja poprawności i kompletności danych przekazanych przez podmioty podczas inwentaryzacji infrastruktury telekomunikacyjnej;
  • współpraca przy opracowaniu i wdrażaniu metod analitycznych;
  • udział w opracowywaniu raportu dotyczącego pokrycia terytorium Rzeczypospolitej Polskiej istniejącą infrastrukturą telekomunikacyjną, zrealizowanymi i planowanymi inwestycjami oraz budynkami umożliwiającymi kolokację.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – Możliwość poruszania się po budynku, w którym znajdują się windy.
    – Praca na drugim piętrze, w pokoju, który jest klimatyzowany.
    – Toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.
    – Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy.
    – Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
    • znajomość przepisów ustaw:Prawo telekomunikacyjne,o wspieraniu rozwoju sieci i usług telekomunikacyjnych oraz akty wykonawcze dotyczące inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych;
    • znajomość rynku telekomunikacyjnego, w szczególności zagadnień z zakresu telekomunikacji umożliwiających ocenę wartości merytorycznej rozpatrywanych danych i informacji;
    • umiejętność przeprowadzenia analiz z wykorzystaniem środowiska MS Excel i MS Access;
    • posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    31-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    Biuro Administracji i Kadr
    ul. M. Kasprzaka 18/20
    01-211 Warszawa
    z dopiskiem „Specjalista na zastępstwo – DZD/WAD/2a”

Inne informacje:

    Zachęcamy osoby niepełnosprawne do udziału w naborze.
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
    Oferty otrzymane po terminie i niespełniające wymagań formalnych (w tym brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) i koniecznych nie będą rozpatrywane.
    W razie złożenia dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania
    w placówce pocztowej.
    Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata zostaną zniszczone.
    Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru:
    – sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych;
    – test wiedzy;
    – test językowy;
    – test kompetencyjny;
    – zadanie praktyczne w zakresie MS Excell i MS Access;
    – rozmowa kwalifikacyjna.
    Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 49 283 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja@uke.gov.pl.