Urząd Morski w Gdyni

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw administracyjno-biurowych
  • w Sekretariacie Centralnej Morskiej Komisji Egzaminacyjnej w Gdyni

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Morski w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gdynia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa administracyjna sekretariatu Komisji w zakresie zadań realizowanych przez zastępcę przewodniczącego CMKE
  • przyjmowanie i kompletowanie wniosków o dopuszczenie do egzaminu teoretycznego, praktycznego i poprawkowego wraz z załącznikami oraz przekazywanie wezwań do uzupełnienia w razie stwierdzenia braków formalnych
  • przygotowywanie rozliczeń finansowych przeprowadzonych egzaminów
  • przekazywanie wniosków o dopuszczenie do egzaminu teoretycznego – wraz z załącznikami potwierdzającymi posiadane wykształcenie, praktykę pływania i wymagane szkolenia (w tym zaliczoną cześć praktyczną szkolenia, jeżeli jest wymagana) do Wydziału Dokumentów Marynarskich
  • odbieranie zweryfikowanych list osób przystępujących do egzaminu teoretycznego z Wydziału Dokumentów Marynarskich oraz sporządzanie list osób przystępujących do egzaminu praktycznego i poprawkowego po weryfikacji list przez zastępcę przewodniczącego Komisji
  • przygotowywanie zaświadczeń o zdanym egzaminie, wydawanie duplikatów zaświadczeń oraz udzielanie informacji o wyniku egzaminu a następnie archiwizowanie materiałów egzaminacyjnych w Urzędzie Morskim w Gdyni
  • rejestrowanie osób przystępujących do egzaminu teoretycznego lub praktycznego w module STCW systemu kontrolno-informacyjnego dla portów polskich PHICS
  • archiwizowanie dokumentacji egzaminacyjnej

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
    – zagrożenie korupcją
    – permanentna obsługa klientów zewnętrznych


  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
    – praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
    Narzędzia i materiały pracy:
    – komputer
    Infrastruktura – bariery architektoniczne:
    – brak windy
    – brak podjazdu
    – schodołaz
    – toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
    – drzwi odpowiedniej szerokości
    – miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze praca biurowa
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • komunikatywna znajomość języka angielskiego(A2 wg ESOKJ)
    • znajomość przepisów o bezpieczeństwie morskim w zakresie wykonywanych zadań
    • znajomość przepisów o postępowaniu administracyjnym w zakresie wykonywanych zadań
    • znajomość przepisów dotyczących egzaminów kwalifikacyjnych oraz wynagradzania członków zespołu egzaminacyjnego
    • znajomość informatycznego systemu obsługi prawnej

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe w obszarze: administracja, prawo
  • 2 lata doświadczenia w obszarze administracja publiczna
  • upoważnienie do dostępu do systemu PHICS
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych w zakresie wykonywanych zadań
  • obsługa systemu PHICS w zakresie STCW

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    21-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Morski w Gdyni
    Kancelaria Ogólna
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia
    z dopiskiem: Nr ogłoszenia o naborze – …………………

Inne informacje:

    • oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
    • Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,
    • aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
    • proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2 374,16 zł
    • do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
    dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 31 72 lub 58 355 31 70.