Urząd Morski w Gdyni

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw funduszy europejskich
  • Wydziale ds. Finansowania Infrastruktury i Funduszy Europejskich

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Morski w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gdynia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie wraz z wymaganymi załącznikami
  • przygotowywanie i składanie wniosków o płatność pośrednią/końcową w ramach realizacji projektów objętych wsparciem Unii Europejskiej
  • przygotowywanie wniosków we współpracy z właściwymi komórkami merytorycznymi Urzędu o zapewnienie finansowania realizacji przedsięwzięcia z budżetu państwa oraz wniosków o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa i budżetu środków europejskich
  • przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych (w tym przeprowadzanie procedur zamówień publicznych do 30 000 euro oraz współpraca z komórką ds. zamówień publicznych w zakresie przeprowadzania postępowań o zamówienie publiczne o wartości powyżej 30 000 euro) oraz przygotowanie i umieszczanie na stronie internetowej Urzędu informacji na temat stanu realizacji projektów
  • udział w realizacji projektów w części finansowej od pozyskania dofinansowania na realizację projektów, rozliczeń z Wykonawcami, aktualizację harmonogramów finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli kwalifikowalności wydatków
  • prowadzenie sprawozdawczości realizowanych projektów dla instytucji zewnętrznych
  • udział w pracach komisji przetargowej (w tym badanie i ocena złożonych ofert), udział w spotkaniach z Wykonawcami i komórkami merytorycznymi Urzędu oraz z przedstawicielami nadrzędnych instytucji w zakresie realizowanych projektów
  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z realizowanymi projektami w trakcie i po zakończeniu projektów

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
    – krajowe wyjazdy służbowe
    – zagraniczne wyjazdy służbowe
    – częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
    – praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
    Narzędzia i materiały pracy:
    – komputer
    Infrastruktura – bariery architektoniczne:
    – brak windy
    – brak podjazdu
    – schodołaz
    – toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
    – drzwi odpowiedniej szerokości
    – miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe w obszarze: europeistyka, ekonomia, ochrona środowiska, administracja, prawo, zarządzanie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze fundusze europejskie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)
    • znajomość przepisów dotyczących funduszy europejskich w zakresie wykonywanych zadań
    • obsługa systemu informacji prawnej
    • znajomość przepisów kpa w zakresie wykonywanych zadań

wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe w obszarze: zarządzanie projektami, procedury FIDIC w przedsięwzięciach budowlanych z uwzględnieniem prawa zamówień publicznych, pozyskiwania, realizacji i rozliczania projektów europejskich
  • rok doświadczenia zawodowego w obszarze: zarządzanie projektami, realizacja projektów infrastrukturalnych
  • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów prawa budowlanego w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • znajomość przepisów kpa w zakresie wykonywanych zadań

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    04-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Morski
    Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia

Inne informacje:

    • oferty niekompletne, w tym brak własnoręcznie podpisanych listu motywacyjnego i wymaganych oświadczeń oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
    • Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikowały się do poszczególnych etapów naboru telefoniczne lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru,
    • aplikacje odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
    • proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 2 881,97 – 3 011,26 zł
    • do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
    • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. : 58 355 35 80 lub 58 355 31 72