Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu

  • Dolnośląski Wojewódzki Konserwator Zabytków
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • do spraw archiwum i dokumentacji
  • Delegatura Jelenia Góra

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 0.5

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Wrocław
    ul. Władysława Łokietka 11







Miejsce wykonywania pracy:

  • Jelenia Góra
  • ul. 1-go Maja 23







Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie archiwum zakładowego
  • prowadzenie biblioteki zakładowej
  • sporządzanie i aktualizowanie baz danych dot. zabytków wpisanych do rejestru i ewidencji
  • gromadzenie dokumentacji aktowej i konserwatorskiej oraz księgozbioru w celu udostępniania pracownikom i osobom z zewnątrz

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w archiwum




  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • zagrożenia dla zdrowia drobnoustrojami, kurzem, praca przy komputerze





    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie ogólne,technik archiwista, wyższe , archiwistyczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego jako archiwista
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • archiwistyczne co najmniej I stopnia dla osób bez specjalistycznego wykształcenia w zakresie archiwistyki
    • znajomość systemów Microsoft,pakietów biurowych Office, obsługa skanera

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    31-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków
    Władysława Łokietka 11
    50-243 Wrocław









Inne informacje:

    Proponowane wynagrodzenie na stanowisku specjalisty d/s archiwum i dokumentacji
    – wynagrodzenie zasadnicze – 1250,04(brutto)
    -dodatek stażowy uzależniony od udokumentowanych lat pracy (świadectwa pracy)
    Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna.
    Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
    Oferty nie spełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną