Wojskowa Komenda Uzupełnień w Nowym Tomyślu

  • Komendant
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • w Wydziale Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu


    Wojskowa Komenda Uzupełnień
    ul. 3 Stycznia 3
    64-300 Nowy Tomyśl

Miejsce wykonywania pracy:

  • Nowy Tomyśl

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Praca administracyjno – biurowa;
  • prowadzenie korespondencji służbowej;
  • opracowywanie decyzji i postanowień;
  • wydawanie zaświadczeń i wystawianie duplikatów książeczek wojskowych;
  • wykonywanie dokumentów techniką komputerową zgodnie z obowiązującymi instrukcjami o pracy biurowej;
  • opracowywanie meldunków, sprawozdań i zestawień statystycznych;
  • administrowanie danymi osobowymi w systemie SPIRALA – ZINT;
  • obsługa systemów informatycznych: MIL-WAN i ARCUS.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno – biurowa, wymagająca koncentracji, z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – Stanowisko z monitorem ekranowym spełniające wymogi BHP;
    – praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie;
    – oświetlenie naturalne i sztuczne;
    – brak czynników szkodliwych na stanowisku pracy;
    – użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);
    – praca w systemie jednozmianowym;
    – występują bariery architektoniczne utrudniające dostępność do budynku, pozostałych pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń sanitarnych (brak podjazdów, budynek 1-piętrowy, brak wind, konieczność poruszania się po schodach, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych, korytarze dzielone drzwiami skrzydłowymi).

    Inne
    Pracownik zobowiązany jest do przyjęcia pracowniczego przydziału mobilizacyjnego (art. 49a ustawy z dnia 21 listopada 1967r. o powszechnym obowiązku obrony RP).

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP;
    • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego;
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej;
    • znajomość pracy sztabowo – biurowej;
    • dobra znajomość pakietu MS Office (Excel i Word – biegle).

wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista;
  • samodzielność i operatywność w działaniu;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • dyspozycyjność;
  • odbyty staż w administracji wojskowej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    13-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Wojskowa Komenda Uzupełnień
    ul. 3 Stycznia 3
    64-300 Nowy Tomyśl

Inne informacje:


    ▪ Zatrudnienie – umowa na czas zastępstwa nieobecnego pracownika (z terminem wypowiedzenia 3 dni);

    ▪ kandydatki/ci zakwalifikowane/ni zostaną poinformowane/ni telefonicznie (w razie niemożności skontaktowania się w ww. sposób – drogą elektroniczną) o terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego;

    ▪ w życiorysie (CV) kandydatki/ci powinny/ni podać aktualny numer telefonu oraz adres e-mail;

    ▪ oferty niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w siedzibie urzędu, data nadania w formie elektronicznej lub data stempla pocztowego);

    ▪ w ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po upływie powyższego terminu zostaną one komisyjnie zniszczone;

    ▪ prosimy nie przesyłać oryginałów dokumentów;

    ▪ dokumentów aplikacyjnych nie odsyłamy;

    ▪ postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z 3 etapów:
    I etap – test wiedzy ze znajomości zadań wykonywanych na stanowisku pracy (zakres obowiązków, ustawy wymienione w pozostałych wymaganiach niezbędnych);
    II etap – sprawdzenie praktycznych umiejętności obsługi komputera i programów z pakietu MS Office;
    III etap – rozmowa z komisją.


    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 61 44 22251.


    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.