Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw kontroli jakości danych w ramach projektu CAPAP
  • w Wydziale Fotogrametrii i Kartografii Tematycznej w Departamencie Geodezji , Kartografii i Systemów Informacji Geograficznej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu

    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa
  • Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Olbrachta 94B
    01-102 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizuje zadania kontroli jakości danych przestrzennych (danych wysokościowych, zobrazowań i modeli 3D) w tym raportuje postępy prac kontroli jakości danych
  • Uczestniczy w odbiorach produktów projektu realizowanych w ramach zadań zespołu 3D oraz prowadzi bieżącą współpracę z pozostałymi zespołami projektowymi
  • Uczestniczy w procesach obiegu danych przestrzennych (danych wysokościowych, zobrazowań i modeli 3D) i dokumentacji
  • Uczestniczy w tworzeniu i aktualizacji kryteriów jakości dla produktów realizowanych w ramach zadań zespołu 3D
  • Uczestniczy w przygotowaniu procedur kontroli dla produktów projektu, w tym automatyzacji i optymalizacji tych procesów
  • Współpraca z użytkownikami danych w zakresie merytorycznym i udzielanie odpowiedzi odnośnie planów dostępności danych w pzgik

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • − Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
    − Wyjazdy służbowe.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • − Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
    − Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
    − Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku.
    − Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
    − Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe geodezyjne i/lub kartograficzne lub geograficzne lub pokrewne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze fotogrametrii lub dziedzinie pokrewnej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • dobra znajomość narzędzi GIS
    • znajomość zagadnień z dziedziny fotogrametrii
    • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu systemów informacji przestrzennej

wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • inne kopie dokumentów potwierdzających umiejętności i zdobyte kwalifikacje
  • dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje odnośnie pracy wykonanej na podstawie umowy zlecenia wraz z okresami pracy, certyfikaty językowe itp.)

Termin składania dokumentów:

    12-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem „Ogłoszenie nr 179634 – starszy inspektor GI/FOTO7CAPAP/8”

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
    Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
    Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
    Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
    Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
    Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
    W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.