Izba Skarbowa w Katowicach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw czynności sprawdzających
- Drugim Referacie Czynności Sprawdzających
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Sosnowiec
- Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu
ul. Braci Mieroszewskich 97
41-219 Sosnowiec
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kontrolowanie pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym składanych przez podatników deklaracji i informacji podatkowych oraz ich korekty,
- Sporządzanie projektów wezwań i postanowień,
- Prowadzenie korespondencji z innymi organami w celu pozyskania bądź udzielenia informacji dotyczących podmiotów objętych właściwością tutejszego organu,
- Prowadzenie korespondencji z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu (m.in. w zakresie wnioskowania o ukaranie na podstawie Kodeksu karnego skarbowego, wnioskowania o przeprowadzenie kontroli podatkowej, wnioskowania o wszczęcie postępowania podatkowego)
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• praca administracyjno – biurowa,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
• użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, niszczarka dokumentów).
Urząd zajmuje trzypiętrowy budynek zlokalizowany w Sosnowcu przy ul. Braci Mieroszewskich 97.
Nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości. Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego minimum 6 miesięcy w administracji skarbowej (izba skarbowa, urząd skarbowy, urząd kontroli skarbowej) lub administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dobra znajomość przepisów prawa podatkowego ze szczególnym uwzględnieniem przepisów o podatku od towarów i usług
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność biegłej obsługi komputera,
- dobra organizacja pracy.
wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi programów POLTAX, Biblioteka Akt
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnego doświadczenia.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 08-04-2016
Miejsce składania dokumentów:
- Pierwszy Śląski Urząd Skarbowy w Sosnowcu
Braci Mieroszewskich 97
41-219 Sosnowiec
Inne informacje:
- Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów: z testu wiedzy oraz rozmowy z komisją.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie. Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2115,57 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel: 327861152.