Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw przeprowadzania kontroli podatkowych
  • w Dziale Kontroli Podatkowej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź
  • Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście
    ul. Dowborczyków 9/11
    90-019 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • analizowanie informacji o podatnikach, w zakresie niezbędnym do podjęcia czynności kontrolnych,
  • przeprowadzanie kontroli podatkowych oraz sporządzanie protokołów kontroli z przeprowadzonych czynności,
  • analizowanie materiału zebranego podczas czynności kontrolnych, ponoszenie odpowiedzialności za wniesione przez podatników zastrzeżenia i wyjaśnienia
  • sporządzanie wniosków pokontrolnych, wniosków o dokonanie zabezpieczenia zobowiązań podatkowych, postanowień w sprawach przedłużenia terminu zwrotu podatku w trakcie kontroli podatkowej,
  • sporządzanie informacji do komórki karno-skarbowej w celu wszczęcia dochodzenia w sprawach o przestępstwa i wykroczenia skarbowe,
  • przekazywanie akt z przeprowadzonych kontroli podatkowych do właściwych komórek organizacyjnych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca w siedzibie urzędu oraz praca w terenie,
    – praca administracyjno – biurowa w siedzibie urzędu z przewagą wysiłku umysłowego,
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
    – narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.).

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w budynku trzykondygnacyjnym,
    – stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
    – budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku,
    – na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji na stanowisku związanym z prawem podatkowym bądź rachunkowością.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej,
    • komunikatywność.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
  • biegła obsługa komputera,
  • umiejętność obsługi systemów POLTAX, EWIDENCJE,
  • ukończone kursy w zakresie księgowości lub doradztwa podatkowego,
  • cierpliwość, uprzejmość,
  • dokładność,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.

Termin składania dokumentów:

    28-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al.Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 176139

Inne informacje:

    Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
    Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
    Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowę kwalifikacyjną.
    Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.567,16 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-136.