Izba Skarbowa w Łodzi
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw przeprowadzania kontroli podatkowych
- w Dziale Kontroli Podatkowej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
- Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście
ul. Dowborczyków 9/11
90-019 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- analizowanie informacji o podatnikach, w zakresie niezbędnym do podjęcia czynności kontrolnych,
- przeprowadzanie kontroli podatkowych oraz sporządzanie protokołów kontroli z przeprowadzonych czynności,
- analizowanie materiału zebranego podczas czynności kontrolnych, ponoszenie odpowiedzialności za wniesione przez podatników zastrzeżenia i wyjaśnienia
- sporządzanie wniosków pokontrolnych, wniosków o dokonanie zabezpieczenia zobowiązań podatkowych, postanowień w sprawach przedłużenia terminu zwrotu podatku w trakcie kontroli podatkowej,
- sporządzanie informacji do komórki karno-skarbowej w celu wszczęcia dochodzenia w sprawach o przestępstwa i wykroczenia skarbowe,
- przekazywanie akt z przeprowadzonych kontroli podatkowych do właściwych komórek organizacyjnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca w siedzibie urzędu oraz praca w terenie,
– praca administracyjno – biurowa w siedzibie urzędu z przewagą wysiłku umysłowego,
– praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
– narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.).
– stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w budynku trzykondygnacyjnym,
– stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
– budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku,
– na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji na stanowisku związanym z prawem podatkowym bądź rachunkowością.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej,
- komunikatywność.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
- biegła obsługa komputera,
- umiejętność obsługi systemów POLTAX, EWIDENCJE,
- ukończone kursy w zakresie księgowości lub doradztwa podatkowego,
- cierpliwość, uprzejmość,
- dokładność,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
Termin składania dokumentów:
- 28-12-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa w Łodzi
al.Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: oferta pracy nr 176139
Inne informacje:
- Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.567,16 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-136.