Izba Skarbowa w Opolu

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw czynności sprawdzających
  • w Dziale Czynności Sprawdzających w Urzędzie Skarbowym w Nysie

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Opolu
    ul. Ozimska 19
    45-057 Opole

Miejsce wykonywania pracy:

  • Nysa
  • Urząd Skarbowy w Nysie
    ul. Krzywoustego 23
    48-300 Nysa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Analizowanie deklaracji i innych informacji podatkowych złożonych przez podatników i płatników mające na celu zapewnienie ich zgodności z prawem;
  • Prowadzenie czynności sprawdzających w celu weryfikacji prawidłowości danych zawartych w złożonych deklaracjach, w tym prawa do korzystania z ulg i zwolnień podatkowych;
  • Wnioskowanie o wszczęcie kontroli lub postępowania podatkowego w zakresie analizowanych spraw w celu zweryfikowania rzetelności podstaw opodatkowania oraz prawidłowości deklarowanych podatków.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • •praca biurowa,
    •stres związany z obsługa klientów zewnętrznych,
    •zagrożenie korupcją,

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • •praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
    •stanowisko pracy wyposażone w komputer i inne urządzenia biurowe;
    •warunki organizacyjno-techniczne stanowiska pracy i pomieszczeń właściwe dla osób niepełnosprawnych: winda, podjazd, toaleta (na parterze budynku);
    •brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym;
    •oświetlenie naturalne i sztuczne;
    •brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów podatkowych,
    • komunikatywność,
    • obsługa komputera,
    • doświadczenie powyżej 1,5 roku w administracji lub do roku w jednostkach podległych właściwemu ministrowi ds. finansów publicznych.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne,
  • obsługa aplikacji specjalistycznych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy, kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    13-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Ozimska 19
    45-057 Opole

Inne informacje:

    •Wynagrodzenie zasadnicze wynikające z wartościowania stanowiska pracy: 2 342,30 zł.
    •W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu;
    •Oferty składane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej operatora publicznego lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej w Opolu);
    •Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu postępowania selekcyjnego kandydatów będzie zamieszczona na tablicy ogłoszeń na V piętrze w Izbie Skarbowej w Opolu oraz na stronie Izby Skarbowej w Opolu www.opole.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” – Nabór;
    •W przypadku przysłania ofert przez Internet, należy opatrzeć je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub przesłać za pomocą platformy ePUAP;
    •Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
    •Nabór odbywa się zgodnie z Instrukcją naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej wprowadzonej zarządzeniem nr 103/2015 Dyrektora Izby Skarbowej w Opolu z dnia 29 września 2015r., dostępnej na stronie Izby Skarbowej w Opolu www.opole.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” – Nabór;
    •W ciągu 30 dni od dnia publikacji wyniku naboru w Biuletynie można odebrać złożone dokumenty. Po tym terminie oferty zostaną zniszczone.;
    •Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 77 4080860 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku pracy), 77 4540067 wew. 224 (sprawy organizacyjne i formalne) lub adres e-mail: is@op.mofnet.gov.pl;