Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi

  • Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw administracyjno-kancelaryjnych
  • w Wydziale Organizacyjno Kadrowym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej 91-446 Łódź
    ul. Zgierska 47

Miejsce wykonywania pracy:

  • w Łodzi

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem przez komendanta miejskiego zgody na podjęcie dodatkowego zajęcia zarobkowego poza służbą, rejestrowanie składanych raportów, sporządzanie sprawozdań i ewidencji.
  • Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej.
  • Realizowanie zadań z zakresu wydawania i prowadzenia ewidencji uprawnień dla strażaków w związku z kierowaniem pojazdami uprzywilejowanymi w ruchu.
  • Współpraca z Przychodnią Medycyny Pracy Polikliniki MSW w zakresie wykonywanych profilaktycznych badań lekarskich przez strażaków i pracowników cywilnych.
  • Prowadzenie komputerowej bazy danych w zakresie profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej oraz jej bieżąca aktualizacja.
  • Prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w urzędzie

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Narzędzia i materiały pracy – komputer
    Bariery architektoniczne

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • biegła umiejętność obsługi komputera
    • znajomość instrukcji kancelaryjnej i sposobu postępowania z obiegiem dokumentów
    • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min.1 rok
    • samodzielność i własna inicjatywa
    • umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
    • umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie
    • umiejętność działania w sytuacjach stresowych

wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej i sposobu postępowania z obiegiem dokumentów

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    15-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    Zgierska 47
    91-446 Łódź

Inne informacje: