Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
- Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw administracyjno-kancelaryjnych
- w Wydziale Organizacyjno Kadrowym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej 91-446 Łódź
ul. Zgierska 47
Miejsce wykonywania pracy:
- w Łodzi
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem przez komendanta miejskiego zgody na podjęcie dodatkowego zajęcia zarobkowego poza służbą, rejestrowanie składanych raportów, sporządzanie sprawozdań i ewidencji.
- Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej.
- Realizowanie zadań z zakresu wydawania i prowadzenia ewidencji uprawnień dla strażaków w związku z kierowaniem pojazdami uprzywilejowanymi w ruchu.
- Współpraca z Przychodnią Medycyny Pracy Polikliniki MSW w zakresie wykonywanych profilaktycznych badań lekarskich przez strażaków i pracowników cywilnych.
- Prowadzenie komputerowej bazy danych w zakresie profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej oraz jej bieżąca aktualizacja.
- Prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w urzędzie
Narzędzia i materiały pracy – komputer
Bariery architektoniczne
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- pozostałe wymagania niezbędne:
- biegła umiejętność obsługi komputera
- znajomość instrukcji kancelaryjnej i sposobu postępowania z obiegiem dokumentów
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min.1 rok
- samodzielność i własna inicjatywa
- umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
- umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych
wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy
- znajomość instrukcji kancelaryjnej i sposobu postępowania z obiegiem dokumentów
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 15-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
Zgierska 47
91-446 Łódź