Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw kadrowych
- Zespół Kard i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim
ul. Warszawska 29
73-110 Stargard Szczeciński
Miejsce wykonywania pracy:
- Stargard Szczeciński
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- 1. Przygotowywanie dokumentacji zwiazanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy.
- 2. Wprowadzanie danych dotyczących spraw osobowych funkcjonariuszy i pracowników do Systemu Wspomagania Obslugi Policji
- 3. Przetwarzanie danych, aktualicazja w programie Płatnik, przekzaywanie dokumnetów zgłoszeniowych, w formie elektronicznej za pośrednictwem KWP do ZUS.
- 4. Ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, sporządzanie list obecności funkcjonariuszy i pracowników Policji.
- 5. Wystawianie skierowań oraz nadzór nad terminowaścią badań profilaktycznych całego stanu osobwego jednostki.
- 6. Prowadzenie dokumentacji i statystyki chorobowej całego stanu osobowego jednostki.
- 7. Przygotowanie dokumnetacji oraz merytoryczny nadzór nad szkoleniami resortowymi policjantów i pracowników tutejszej jednostki.
- 8. Przygotowywanie dokumnetacji dot. spraw emerytalno – rentowych pracowników i przekazywanie do ZUS
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych.
Od poniedziałku do piątku – 8 godziny dzienne
naturalne i sztuczne oświetlenie
praca przy monitorze ekranowym
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w adminitracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętnośc obsługi komputera
- znajomość obsługi Płatnik
- znajomość przepisów z zakresu Kodeksu Pracy, Ustawy o Słuźbie Cywilnej, Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Ustawy o Policji
- samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
wymagania dodatkowe
- przynajmiej 3 letnie doświadczenie w obszarze kard
- zamieszkanie w Strgardzie Szczecińskim lub okolicy
- dyspozycyjność i zaangażowanie
- wysoka kultura osobista
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumnetu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują sie w gronie najlepszy kandydatów
- kopie świadectw pracy
Termin składania dokumentów:
- 25-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Powiatowa Policji
Warszawska 29
73-110 Stargard Szczeciński
Inne informacje:
- lub osobiście: sekretariat pok.107 w godz. 7.30-15.30 z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1”
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowaniu zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska.
Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Zespole Kard i szkolenia KPP w Stargardzie Szczecińskim przed upływem terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 914813613.