Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw kadrowych
  • Zespół Kard i Szkolenia

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim
    ul. Warszawska 29
    73-110 Stargard Szczeciński

Miejsce wykonywania pracy:

  • Stargard Szczeciński

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. Przygotowywanie dokumentacji zwiazanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy.
  • 2. Wprowadzanie danych dotyczących spraw osobowych funkcjonariuszy i pracowników do Systemu Wspomagania Obslugi Policji
  • 3. Przetwarzanie danych, aktualicazja w programie Płatnik, przekzaywanie dokumnetów zgłoszeniowych, w formie elektronicznej za pośrednictwem KWP do ZUS.
  • 4. Ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, sporządzanie list obecności funkcjonariuszy i pracowników Policji.
  • 5. Wystawianie skierowań oraz nadzór nad terminowaścią badań profilaktycznych całego stanu osobwego jednostki.
  • 6. Prowadzenie dokumentacji i statystyki chorobowej całego stanu osobowego jednostki.
  • 7. Przygotowanie dokumnetacji oraz merytoryczny nadzór nad szkoleniami resortowymi policjantów i pracowników tutejszej jednostki.
  • 8. Przygotowywanie dokumnetacji dot. spraw emerytalno – rentowych pracowników i przekazywanie do ZUS

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych.
    Od poniedziałku do piątku – 8 godziny dzienne

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • naturalne i sztuczne oświetlenie
    praca przy monitorze ekranowym

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w adminitracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętnośc obsługi komputera
    • znajomość obsługi Płatnik
    • znajomość przepisów z zakresu Kodeksu Pracy, Ustawy o Słuźbie Cywilnej, Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Ustawy o Policji
    • samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

wymagania dodatkowe

  • przynajmiej 3 letnie doświadczenie w obszarze kard
  • zamieszkanie w Strgardzie Szczecińskim lub okolicy
  • dyspozycyjność i zaangażowanie
  • wysoka kultura osobista

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumnetu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują sie w gronie najlepszy kandydatów
  • kopie świadectw pracy

Termin składania dokumentów:

    25-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji
    Warszawska 29
    73-110 Stargard Szczeciński

Inne informacje:

    lub osobiście: sekretariat pok.107 w godz. 7.30-15.30 z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 1”
    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
    Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
    Kandydaci zakwalifikowaniu zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
    Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska.
    Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Zespole Kard i szkolenia KPP w Stargardzie Szczecińskim przed upływem terminu.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 914813613.