Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu

  • Wielkopolski Komendant Wojewódzki
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw organizacyjnych
  • Wydziale Organizacji i Nadzoru

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Masztalarska 3
    61-767 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

  • Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa poczty tradycyjnej (korespondencja przychodząca i wychodząca) zgodnie z zasadami obowiązującymi w Komendzie,
  • obsługa poczty elektronicznej (korespondencja przychodząca i wychodząca) zgodnie z zasadami obowiązującymi w Komendzie,
  • kontakt z urzędami i instytucjami zewnętrznymi,
  • obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, skaner, faks, telefon),
  • kontakt z interesantami,
  • wykonywanie innych zadań z zakresu Wydziału Organizacji i Nadzoru określonych w regulaminie organizacyjnym.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w siedzibie Komendy, na stanowisku administracyjno-biurowym

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, drukarka i inne urządzenia biurowe, bariery architektoniczne: brak podestów i wind w budynku

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Power Point).

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość języka angielskiego (poziom podstawowy),
  • znajomość specyfiki pracy w administracji rządowej,
  • minimum jednomiesięczna praca/staż na stanowisku o podobnym charakterze w jednostce administracji publicznej.
  • umiejętność obsługi programów graficznych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    10-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej

Inne informacje:

    Oferty można składać także drogą mailową (wk-kwpsp@psp.wlkp.pl).
    Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
    W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (61) 2220290/291
    Zatrudnienie od czerwca 2016 r.
    Wynagrodzenie: ok. 1900 brutto.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.