Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

  • Łódzki Komendant Wojewódzki Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw zamówień publicznych
  • w Zespole ds. Zamówień Publicznych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Łódź, ul. Lutomierska 108/112

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych finansowanych z budżetu oraz środków unijnych w celu zgodnego z prawem wydatkowania środków publicznych w jednostce,
  • opiniowanie wniosków rozpoczynających postępowania o udzielenie zamówień publicznych w celu zastosowania prawidłowego trybu,
  • prowadzenie szkoleń dotyczących interpretacji Zasad postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w KWP w Łodzi w celu prawidłowego prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne,
  • monitorowanie prowadzenia wydatków z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych przez wydziały logistyczne jednostki

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, praca stacjonarna, praca w systemie podstawowym

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • oświetlenie naturalne i sztuczne, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa urządzeń biurowych, niedostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych, obecność wind w budynku, praca na parterze

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • do roku doświadczenia w pracy przy udzielaniu zamówień publicznych jako zamawiający,
    • znajomość przepisów związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
    • umiejętność korzystania z narzędzi elektronicznych

wymagania dodatkowe

  • szkolenie z zakresu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie, umiejętności.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    21-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź
    z dopiskiem „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr ogłoszenia 176193”.

Inne informacje:

    – wynagrodzenie: 1,324 mnożnik kwoty bazowej tj. 2480,96 zł brutto + wysługa lat,
    – oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
    – do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
    – na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
    – kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
    – oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
    – oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
    – oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
    – wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce ” PRACA I SŁUŻBA” – Praca w służbie cywilnej,
    – aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego.