Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

  • Łódzki Komendant Wojewódzki Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw planowania i przygotowywania robót remontowo-inwestycyjnych pod względem formalno-prawnym i finansowym w ramach wykonywanych zadań wydziału
  • w Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Lutomierska 108/112

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź
  • ul. Pienista 71

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie wniosków i programów funkcjonalno-użytkowych wraz z niezbędną dokumentacją, w tym formalno-prawną oraz wniosków o zwiększenie wartości kosztorysowej realizowanych zadań z wykorzystaniem np. programu komputerowego Seko WKI-plan i Archikad
  • opracowywanie obmiarów i kosztorysów inwestorskich dla zadań remontowo-inwestycyjnych, dla których nie jest wymagane uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę z wykorzystaniem programu do kosztorysowania
  • sprawdzanie pod względem prawidłowości wykonania uwzględniając zakres robót wskazany w dokumentacji wykonania kosztorysów inwestorskich wykonanych w ramach opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zawieranych z projektantami umów
  • opracowywanie dokumentów formalno-prawnych, celem uzyskania przewidzianych przepisami pozwoleń na realizację zadań w tym pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru wykonania robót i innych uzgodnień wymaganych obowiązującymi przepisami
  • sporządzanie dokumentów formalno-prawnych i dokumentacji do przetargów wynikających z Ustawy Prawo zamówień Publicznych w zakresie wniosków rozpoczynających postępowanie, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
  • opracowywanie dokumentów formalno-prawnych, w tym umów celem zlecenia wykonania dokumentacji projektowej i odbiór wykonanej dokumentacji, w tym współudział w dokonywaniu jej sprawdzenia w zakresie zgodności jej wykonania z warunkami zawartymi w umowach i założeniach zamawiającego dla inwestycji wymagających pozwolenia na budowę
  • opracowywanie i sporządzanie stosownych harmonogramów sprawozdań oraz korekt w zakresie wieloletnich i rocznych planów remontowo-inwestycyjnych, obsługa bieżącej korespondecji w zakresie realizowanych zadań
  • ustalanie podstawowych kierunków pracy wydziału na dany rok, w tym prowadzenie sprawozdawczości w zakresie obowiązujących przepisów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa, praca poza siedzibą urzędu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa urządzeń biurowych.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • oświetlenie naturalne i sztuczne, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, praca na paterze.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie techniczne w specjalności budowlanej
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze, tj. doświadczenie w pracy w organach związanych z zrządzaniem i utrzymaniem obiektów
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • dobra znajomość prawa budowlanego i zamówień publicznych
    • umiejętność kosztorysowania i opracowywania programów fukcjonalno-użytkowych

wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługiwania programów komputerowych, w tym do kosztorysowania
  • znajomość zagadnień związanych z inwestycjami finansowymi przez budżet państwa i obowiązujących przepisów w tym zakresie

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie, umiejętności.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    16-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Wojewódzka Policji
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź
    z dopiskiem „oferta zatrudnienia z służbie cywilnej nr ogłoszenia 180708”.

Inne informacje:

    – wynagrodzenie: 1,2110 mnożnik kwoty bazowej + wysługa lat, tj. 2 269,22 zł brutto + wysługa lat,
    – oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
    – na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
    – kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomienie o terminie rozmowy,
    – oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
    – oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
    – oświadczenia i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane,
    – wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce „PRACA” – służba cywilna-oświadczenia,
    – aplikacje należy składać w siedzibie KWP w Łodzi, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu. Za termin ich złożenia uważa się datę nadania aplikacji w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego.