Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu
- Komendant Śląsko-Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw kadrowych
- Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Dąbrowskiego 2
47 – 400 Racibórz
Miejsce wykonywania pracy:
- Racibórz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- merytoryczne i techniczne przygotowanie projektów dokumentów związanych ze stosunkiem pracy, zmianą warunków zatrudnienia i pisemnych zawiadomień w sprawach osobowych, w celu zapewnienia realizacji regulacji ustawowych i przekazania pracownikom oraz odpowiednim komórkom w Oddziale;
- kompletowanie i prowadzenie spraw osobowych, akt osobowych i dokumentacji kadrowej pracowników, w celu zapewnienia właściwej realizacji spraw kadrowych;
- przygotowanie projektów opinii, pism do instytucji, powiatowych urzędów pracy, osób fizycznych, w sprawach dotyczących pracowników, w celu przekazania przełożonemu do dalszej realizacji;
- ewidencjonowanie czasu pracy i absencji pracowników, prowadzenie ewidencji nagród, kar i uzupełnianie danych osobowych w programie komputerowym, w celu dostarczenia aktualnej informacji;
- ustalanie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz przygotowanie decyzji w tych sprawach, w celu zapewnienia realizacji uprawnienia;
- przygotowanie danych do sprawozdań, analiz i informacji oraz do bieżących i okresowych meldunków dotyczących pracowników Oddziału.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno – biurowa;
narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe
Inne
możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej;
- wysoka komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole, działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;
- umiejętność obsługi komputera;
- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”.
wymagania dodatkowe
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;
- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w kadrach.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie świadectw pracy;
- kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających.
Termin składania dokumentów:
- 30-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej
Dąbrowskiego 2
47-400 Racibórz
Inne informacje:
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1961,00 zł.
Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności.
Oświadczenia wskazane w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach” należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.