Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor wojewódzki
  • do spraw obsługi archiwum zakładowego i koordynowania czynności kancelaryjnych
  • w Wydziale Organizacji i Kadr

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
    Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn

Miejsce wykonywania pracy:

  • Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynowanie czynności kancelaryjnych w urzędzie poprzez współpracę z Pełnomocnikiem Wojewody ds. EZD, z koordynatorami wydziałowymi i z pracownikami Urzędu (nadzór nad sprawdzaniem poprawności teczek prowadzonych w systemie papierowym i spraw prowadzonych w EZD, wykrywanie błędów, proponowanie rozwiązań i usprawnień);
  • przeglądanie dokumentacji w celu wydzielenia kategorii A i B; opracowywanie materiałów archiwalnych i przekazywanie do Archiwum Państwowego lub Centralnego Archiwum Wojskowego, przekazywanie dokumentacji niearchiwalnej na makulaturę;
  • przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od komórek organizacyjnych Urzędu w celu zaewidencjonowania, przechowywania i udostępniania;
  • sporządzanie ewidencji zasobu archiwum i oznaczanie jej w celu ułatwienia dostępu do niej;
  • udostępnianie dokumentacji pracownikom Urzędu i klientom zewnętrznym w celach służbowych i naukowych, przygotowywanie projektów pism – odpowiedzi na zapytania dotyczące przechowywanych akt;
  • zabezpieczanie dokumentacji w celu jej ochrony przed czynnikami szkodliwymi;
  • zabezpieczanie archiwum w celu ochrony dokumentacji przed włamaniem, zalaniem, pożarem;.
  • prowadzenie szkoleń z zakresu Instrukcji Kancelaryjnej i Archiwalnej

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
    – praca w szczególnie trudnych warunkach (praca z ciężkim boksami; na drabinie; możliwość upadku na niższy poziom lub na tym samym poziomie; możliwość uderzeń o nieruchome przedmioty; zapylenie; zagrożenia biologiczne; niekorzystny mikroklimat pomieszczeń; brak naturalnego oświetlenia; przeciążenie układu ruchu; skaleczenia; praca w pomieszczeniach o obniżonej wysokości; wilgotność w magazynach w porze wiosenno-letniej przekraczająca normę).
    -obsługa klienta zewnętrznego.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
    – wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w archiwizacji dokumentacji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość struktury organizacyjnej Urzędu,
    • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
    • znajomość instrukcji kancelaryjnej – Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
    • rzetelność i terminowość,
    • doskonalenie zawodowe,
    • wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania,
    • zorientowanie na osiąganie celów.

wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej,
  • wykształcenie wyższe o kierunku historia ze specjalnością archiwalną lub wyższe o kierunku archiwistyka,
  • Kurs archiwistów I i II stopnia,
  • znajomość struktury administracji rządowej, samorządowej, zespolonej, niezespolonej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

    10-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
    Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn
    (pok. 122)
    z dopiskiem „ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia)” na liście motywacyjnym

Inne informacje:

     do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
     oświadczenia muszą być podpisanie własnoręcznie;
     oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą
    za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych;
     oferty muszą zawierać numer ogłoszenia prowadzonego naboru;
     lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie www.bip.uw.olsztyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni
    od upływu terminu składania ofert;
     oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty
    nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;
     dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;
     przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 2400 zł brutto;
     dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 52 32 484;
     wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: www.bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/oferty_pracy_w_urzedzie.