Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor wojewódzki
- do spraw kontroli
- w Wydziale Kontroli, Prawnym i Nadzoru WUW w Poznaniu nr ref. 34/16
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie, zgodnie z obowiązującym trybem oraz wytycznymi, kontroli wykonywania przez służby, inspekcje i straże wojewódzkie oraz jednostki organizacyjne podporządkowane Wojewodzie zadań i kompetencji określonych w ustawach i innych aktach prawnych, a także ustaleń Rady Ministrów oraz zarządzeń i poleceń Prezesa Rady Ministrów i właściwych ministrów
- przeprowadzanie kontroli jednostek i organizacji zewnętrznych w zakresie dysponowania środkami finansowymi przyznanymi przez Wojewodę oraz wykonywania wynikających z tego obowiązków; przeprowadzanie kontroli realizacji spraw zleconych przez Wojewodę jednostkom samorządu terytorialnego, innym podmiotom i organizacjom oraz wykorzystania przyznanych środków budżetowych
- przeprowadzanie kontroli działalności tłumaczy przysięgłych; przeprowadzanie kontroli przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków w jednostkach zespolonej administracji rządowej, jednostkach podporządkowanych wojewodzie oraz jednostkach samorządu terytorialnego
- przeprowadzanie kontroli wykonywania przez jednostki samorządu terytorialnego zadań z zakresu administracji rządowej określonych w ustawie o fundacjach, ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ustawie o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej i ustawie o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego
- Opracowanie projektów wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów związanych z realizacją ustaleń kontroli; monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych zawartych w wystąpieniach pokontrolnych opracowanych w wyniku przeprowadzonych kontroli
- przygotowanie projektów zawiadomień do właściwych instytucji, gdy jest to niezbędne z uwagi na ustalenia kontroli
- współdziałanie z innymi organami kontroli, a także organami ścigania w ramach wykorzystania wyników przeprowadzonych kontroli
- przygotowanie na polecenie Wojewody wniosków do innych organów kontrolnych o przeprowadzenie na terenie województwa kontroli w zakresie ich właściwości
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
– zadania wykonywane głównie w siedzibie urzędu; z uwagi na udział w kontrolach i inspekcjach praca wykonywana również poza siedzibą urzędu (na terenie województwa)
– zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
– konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
– stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego
– budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
– drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
– stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
– praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
– parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie
– część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
– budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość procedur i standardów kontroli w administracji rządowej
- znajomość przepisów ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości
- ukończone kursy, szkolenia w zakresie ustawy o rachunkowości, ustawy Prawo zamówień publicznych itp.
- odporność na stres, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analizowania dokumentów i formułowania wniosków
- umiejętność analitycznego myślenia
- asertywność, umiejętność argumentacji, samodzielność
wymagania dodatkowe
- 1 rok doświadczenia w kontroli w administracji publicznej
- posiadanie dodatkowych uprawnień (np. audytora, biegłego rewidenta)
- umiejętność rozwiązywania problemów
- łatwość w komunikowaniu się
- doświadczenie na samodzielnym stanowisku
- umiejętność dostosowywania się do zmian
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 11-04-2016
Miejsce składania dokumentów:
- Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 34/16
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 34/16
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2800-3100 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.