Izba Skarbowa w Krakowie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy komisarz skarbowy
  • do spraw kontroli podatkowej
  • w Samodzielnym Referacie Kontroli Podatkowej w Urzędzie Skarbowym w Brzesku

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Krakowie
    ul. Wiślna 7
    31-007 Kraków


Miejsce wykonywania pracy:

  • Brzesko
  • Urząd Skarbowy w Brzesku
    ul. Królowej Jadwigi 16
    32-800 Brzesko

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie kontroli podatkowych w celu sprawdzenia prawidlowości i terminowości wywiązywania się podatników z obowiązków wynikajacych z przepisów prawa podatkowego,
  • prowadzenie czynności sprawdzajacych w celu ustalenia rzetelności dokumentów znajdujących się u kontrahentów kontrolowanego podatnika,
  • opracowywanie materiałów pokontrolnych w celu przekazania do właściwych komórek organizacyjnych lub innych instytucji,
  • współpraca i koordynacja działań w celu przekazania, jak również uzyskania informacji wewnątrz i na zewnątrz organu,
  • sporządzanie wniosków o ukaranie lub odstąpienie od ukarania w celu zastosowania odpowiednich środków.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji,
    – obsługa klienta zewnętrznego,
    – praca związana z obsługą monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, wymagająca szczególnej koncentracji, dokładności,
    – obsługa innych urządzeń biurowych,
    – praca wykonywana pod presją czasu.



  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek wyposażony jest w podjazd dla osób niepełnosprawnych i toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych na parterze. Brak windy. Na stanowisku występuje oświetlenie sztuczne, sufitowe górne oraz neutralne dzienne – okna.
    Narzędzia pracy : komputer,drukarka,telefon,faks, kserokopiarka, niszczarka.


    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze prawa podatkowego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa podatkowego materialnego i proceduralnego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz prawa upadłościowego,
    • umiejętność stosowania przepisów prawa podatkowego w praktyce,
    • dobra znajomość komputerowych aplikacji biurowych (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny),
    • komunikatywność.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne lub z zakresu organizacji i zarządzania,
  • doświadczenie zawodowe w administracji podatkowej powyżej 3 lat.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne w zakresie doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakesie wykształcenia i doświadczenia zawodowego.

Termin składania dokumentów:

    29-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa,
    ul. Wiślna 7,
    31-007 KRAKÓW

    z dopiskiem na kopercie:
    „US Brzesko – nr ogłoszenia 179745”

Inne informacje:

    Oferty składa się za pośrednictwem operatora usług pocztowych lub osobiście: dziennik podawczy parter/pok. 5 lub w formie elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
    Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, w tym niekompletne lub wysłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane. Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o dacie postępowania selekcyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie (prosimy o podanie aktualnych adresów e-mail i numerów telefonów).
    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2 200 zł.
    Do składania dokumentów zapraszamy osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
    Instrukcja w sprawie naboru pracowników do Izby Skarbowej w Krakowie znajduje się na stronie internetowej Izby Skarbowej pod adresem http://www.iskrakow.krak.pl/staticfiles/instrukcja_w_sprawie_naboru.pdf
    Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.