Izba Skarbowa w Poznaniu

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy kontroler rozliczeń
  • do spraw obsługi sum depozytowych, ewidencji kar i kosztów egzekucyjnych oraz rozliczeń pracowników komórki EA
  • Samodzielnym Referacie Rachunkowości

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Poznaniu
    Plac Cyryla Ratajskiego 5
    61-726 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

  • Jarocin
  • Urząd Skarbowy w Jarocinie
    ul. T. Kościuszki 21
    63-200 Jarocin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji i rozliczanie sum depozytowych,
  • Prowadzenie ewidencji grzywien, mandatów, kar pieniężnych, kosztów egzekucyjnych związanych z dochodzonymi należnościami i innych należności nałożonych na podstawie właściwych przepisów prawnych,
  • Przeprowadzanie rozliczenia rachunkowo – kasowego pracowników komórki organizacyjnej Egzekucji Administracyjnej,
  • Dokonywanie rozliczeń związanych z obowiązkami urzędu skarbowego jako płatnika,
  • Wykonywanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań wynikającej z przepisów odrębnych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa,
    – praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
    – czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej,

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca wykonywana w budynku urzędu
    – budynek urzędu częściowo przystosowany do poruszania się osób na wózku inwalidzkim (podjazd do budynku, toaleta przystosowana do osób niepełnosprawnych, brak windy),
    – brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemych,
    – narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, faks, telefon.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustaw: ordynacja podatkowa, o rachunkowości, egzekucji w administracji, kodeks postępowania cywilnego, prawo upadłościowe i naprawcze,
    • umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na jej podstawie decyzji,
    • umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
    • umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji),
    • wnikliwość i rzetelność,
    • umiejętność redagowania pism
    • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres

wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym,
  • Przeszkolenie z: z obsługi programu komputerowego BIBLIOTEKA AKT,z obsługi programu komputerowego POLTAX,POLTAX-2B,do ewidencji finansowo-księgowej,EWIDENCJE US,VIDEOTEL 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających okres i charakter dotychczasowego zatrudnienia
  • zaświadczenie z aktualnego miejsca pracy

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    21-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Pl. Cyryla Ratajskiego 5
    61-726 Poznań
    w zamkniętej kopercie z dopiskiem oferta pracy US Jarocin – RP6

Inne informacje:

    Oferta pracy na czas określony.
    Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w ogłoszeniu. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą informowane.
    Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 62 505 60 56