Izba Skarbowa w Katowicach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy księgowy
- w Dziale Rachunkowości.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Mikołów
- Urząd Skarbowy w Mikołowie
ul. Prof. Hubera 4
43-190 Mikołów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie oraz analiza kont szczegółowych podatników i płatników, a także innych urządzeń ewidencji księgowej,
- likwidacja nadpłat, sporządzanie postanowień, zawiadomień, wniosków o ukaranie oraz korespondencji do podatników/płatników, obsługa zajęć wierzytelności,
- udzielanie informacji podatnikom, płatnikom i innym podmiotom oraz komórkom organizacyjnym urzędu,
- dokonywanie uzgodnień i sporządzanie raportów
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca administracyjno-biurowa,
-bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego,
-obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
-użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
-stanowisko pracy znajduje się na drugim piętrze budynku Urzędu, praca związana z koniecznością poruszania się po budynku,
-bariery architektoniczne: w budynku brak wind, węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo tylko na parterze budynku, podjazd przy wejściu do budynku,
-budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne.
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa podatkowego i rachunkowości podatkowej, ustawy Ordynacja podatkowa,
- umiejętność biegłej obsługi komputera,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce i logicznego myślenia,
- dokładność, rzetelność, uczciwość i odpowiedzialność,
- dyspozycyjność,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w Zespole oraz pod presją czasu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 19-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Skarbowy w Mikołowie
ul. Prof. Hubera 4
43-190 Mikołów
z dopiskiem: oferta pracy w Dziale Rachunkowości
Inne informacje:
- Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów: testu wiedzy oraz rozmowy z komisją.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o jego terminie.
Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2.061,22zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 3246116. Osoby zainteresowane proszone są o składanie dokumentów w pok. 16 Urzędu lub przesłanie ich za pośrednictwem poczty.