Izba Skarbowa w Lublinie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy księgowy
  • do spraw rachunkowości podatkowej
  • Dział Rachunkowości Podatkowej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Lublinie
    ul. T. Szeligowskiego 24
    20-883 Lublin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Lublin
  • Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie
    ul. Narutowicza 56
    20-016 Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonywanie zapisów w księgach rachunkowych,
  • analiza kart kontowych w zakresie sald nadpłat i zaległości,
  • wydawanie postanowień,
  • sprawdzanie rozliczenia sum depozytowych pod względem rachunkowym,
  • obsługa dokumentów w systemach komputerowych POLTAX, Poltax2B, Sfinks, Biblioteka Akt,
  • przygotowywanie danych do sprawozdań,
  • przygotowywanie projektów pism związanych z pracą na stanowisku,
  • archiwizacja dokumentów księgowych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno – biurowa z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca szczególnej koncentracji. Praca wymaga sprawności obu rąk i wymuszonej pozycji ciała. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
    Siedziba Trzeciego Urzędu Skarbowego znajduje się przy ul. Narutowicza 56 w Lublinie i jest budynkiem wielokondygnacyjnym. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak podjazdu przy wejściu do budynku, budynek nie jest wyposażony w windy i toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa podatkowego, w tym: ustawy o rachunkowości, ustawy ordynacja podatkowa dział I, II, II oraz dział IV rozdział 14 i 16, Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie naliczania odsetek za zwłokę oraz opłaty prolongacyjnej, a także zakresu informacji, które muszą być zawarte w rachunkach,
    • umiejętność biegłej obsługi komputera,
    • umiejętność dobrej organizacji pracy, obowiazkowość, samodzielność, wysoka kultura osobista,
    • komunikatywność, asertywność, odporność na stres,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • uprzejmy i życzliwy stosunek do klienta.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    05-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    T. Szeligowskiego 24
    20-883 Lublin

Inne informacje:

    Oferty należy składać w Biurze Podawczym na parterze budynku lub za pośrednictwem poczty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, będą o tym poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru po analizie ofert będą o tym poinformowani za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Oświadczenia złożone przez kandydata muszą być opatrzone datą i podpisem. W przypadku złożenia przez kandydata oświadczenia o innej treści niż wskazana w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych – wzór oświadczenia znajduje się na stronie internetowej Izby Skarbowej bezpośrednio pod niniejszym ogłoszeniem.
    Wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto ok. 2000 zł.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (81) 452-24-78.