Izba Skarbowa w Bydgoszczy

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • w Dziale Spraw Wierzycielskich w Trzecim Urzędzie Skarbowym w Bydgoszczy

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Dr. E. Warmińskiego 18
    85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:

  • Bydgoszcz
  • ul. Tadeusza Rejtana 5
    85-032 Bydgoszcz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego, w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących, wystawianie i doręczanie upomnień w celu dobrowolnego wykonania przez podatników, płatników i inkasentów zobowiązań podatkowych;
  • wykonywanie zadań wierzyciela w ramach postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego, w tym w egzekucji sądowej po zbiegu egzekucji w celu skutecznego odzyskania zaległości podatkowych;
  • prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych przewidzianych przepisami prawa, orzekania o zabezpieczeniu wykonania zobowiązań podatkowych, przeniesienia własności rzeczy lub praw majątkowych na rzecz Skarbu Państwa skutkującego wygaśnięciem zobowiązań podatkowych, nadawania decyzjom rygoru natychmiastowej wykonalności w celu wydania orzeczeń
  • inicjowanie i udział w postępowaniach wieczysto-księgowych, upadłościowych i naprawczych dotyczących orzeczenia zakazu prowadzenia działalności gospodarczej, o uznanie za bezskuteczną czynności prawnej dłużnika dokonanej z pokrzywdzeniem wierzycieli w celu dochodzenia roszczeń należnych Skarbowi Państwa,
  • ustanawianie zastawów skarbowych, dokonywanie wpisów i wykreśleń z rejestru zastawów skarbowych, prowadzenie rejestru zastawów skarbowych w celu zabezpieczenia wykonania zobowiązań podatkowych,
  • poszukiwanie majątku zobowiązanych w celu prowadzenia skutecznej egzekucji,
  • prowadzenie czynności związanych z wygaśnięciem zobowiązań z powodu przedawnienia w celu zapewnienia aktualnych danych w zakresie wymagalnych zobowiązań podatkowych,
  • obsługa aplikacji wykorzystywanych w pracy komórki zgodnie z przyznanymi uprawnieniami w celu utworzenia bazy danych, zapewnienia jej kompletności i aktualności.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca wymagająca dobrej znajomości przepisów prawa proceduralnego,
    – praca wymagająca bieżącej aktualizacji posiadanej wiedzy.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,
    – budynek z windą, częściowo przystosowany architektonicznie do poruszania się osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • doświadczenie powyżej 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych: POLTAX, KONTROLA, BIBLIOTEKA AKT,
  • podstawowa znajomość przepisów prawa proceduralnego i materialnego
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
  • asertywność oraz umiejętność argumentowania i przekonywania,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • systematyczność, dokładność,
  • zdolność szybkiego uczenia się.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata

Termin składania dokumentów:

    04-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Dr.E.Warmińskiego 18
    85-950 Bydgoszcz
    z dopiskiem „oferta pracy Trzeci US w Bydgoszczy – PP2”

Inne informacje:

    Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty zawarte w ofercie pracy, w szczególności oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzory oświadczeń dostępne na stronie www.bydgoszcz.apodatkowa.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór).
    Wynagrodzenie zasadnicze wynosi 2 061,22 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 1,100.
    Oferty odrzucone, zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 52 58 56 203 lub pisząc na adres e-mail: nabory@kp.mofnet.gov.pl