Izba Skarbowa w Bydgoszczy

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw planowania kontroli oraz analizowania informacji o wydatkach i wartości zgromadzonego mienia
  • w Wieloosobowym Stanowisku Analiz i Planowania w Urzędzie Skarbowym w Inowrocławiu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Dr. E. Warmińskiego 18
    85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:

  • Inowrocław
  • Urząd Skarbowy w Inowrocławiu
    al. Niepodległości 5
    88-100 Inowrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • gromadzenie oraz analizowanie danych i informacji zewnętrznych oraz wewnętrznych stanowiących źródło kontroli w celu przygotowania projektów planów kontroli podatkowej,
  • prowadzenie czynności sprawdzających z zakresu podatku dochodowego od dochodów nieznajdujących pokrycia w ujawnionych źródłach lub pochodzących ze źródeł nieujawnionych w celu rozpoznania sprawy i jej zakończenia bądź skierowania sprawy do wszczęcia postępowania podatkowego,
  • analizowanie realizacji zadań w podstawowych obszarach działalności urzędu w celu koordynacji działań zmierzających do poprawy wyników pracy,
  • współdziałanie z Urzędami Kontroli Skarbowej w ramach porozumienia podpisanego pomiędzy Dyrektorem Izby Skarbowej, Dyrektorem Urzędu Kontroli Skarbowej oraz urzędami skarbowymi w celu przygotowania projektów planów kontroli skarbowej,
  • kierowanie wniosków o wszczęcie postępowania podatkowego w przypadku podatników, u których w danym roku podatkowym występuje nadwyżka wydatków nad dochodami w celu określenia w dalszym postępowaniu zobowiązania podatkowego,
  • wprowadzanie danych do aplikacji Dochody i Wydatki Podatników (DWP) w celu zapewnienia właściwej pracy komórki,
  • prowadzenie rejestrów celem sporządzania sprawozdawczości,
  • przygotowanie i przekazanie do archiwum zakładowego dokumentów w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w urzędzie.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca wymagająca stałej aktualizacji wiedzy ze względu na zmieniające się warunki prawne wynikające z częstych nowelizacji przepisów,
    – bezpośredni lub telefoniczny kontakt z pracownikami lub klientem zewnętrznym,
    – praca wymagająca posiadania umiejętności pracy w zespole oraz umiejętności organizacyjnych,
    – często występująca presja czasu przy wykonywaniu zadań.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,
    – budynek przystosowany architektonicznie do poruszania się osób niepełnosprawnych

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie o profilu administracyjnym, ekonomicznym
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • doświadczenie zawodowe: do 0,5 roku doświadczenia w pracy w administracji.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata

Termin składania dokumentów:

    12-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa w Bydgoszczy
    Urząd Skarbowy w Inowrocławiu
    al. Niepodległości 5
    88-100 Inowrocław
    z dopiskiem „oferta pracy AP”

Inne informacje:

    Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty zawarte w ofercie pracy, w szczególności oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
    Wynagrodzenie zasadnicze wynosi 2 061,22 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 1,100.
    Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 52 587 61 63 lub pisząc na adres e-mail: nabory@kp.mofnet.gov.pl