Izba Skarbowa w Gdańsku

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw bieżącej obsługi podatników
  • w Referacie Obsługi Bieżącej w Pierwszym Dziale Obsługi Bezpośredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Gdańsku
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gdańsk
  • Pomorski Urząd Skarbowy w Gdańsku
    ul. Żytnia 4/6
    80-749 Gdańsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji dotyczącej dokonania zwrotu: nadwyżki podatku VAT naliczonego nad VAT należnym (zwrot bezpośredni) oraz zwrotu nadpłaty w podatku dochodowym od osób prawnych wraz z niezbędną dokumentacją w celu dokonania zwrotu lub nadpłaty podatku.
  • Obsługa deklaracji, zeznań i informacji podatkowych: bieżące monitorowanie wywiązywania się podatników z obowiązków wynikających z ustaw podatkowych, w szczególności: składania zeznań podatkowych CIT-8, składania deklaracji VAT-7, VAT-7K, VAT-7D, składania sprawozdań finansowych, weryfikacja składanych deklaracji, zeznań i informacji podatkowych, w tym: pod katem formalnym i rachunkowy
  • Prowadzenie czynności sprawdzających z wyłączeniem czynności prowadzonych na podstawie art. 274 c ustawy Ordynacja podatkowa
  • Udzielanie ustnych informacji z zakresu stosowania prawa podatkowego.
  • Sporządzanie projektów decyzji, postanowień, wezwań, protokołów, adnotacji, wniosków o przeprowadzenie planowych i doraźnych kontroli podatkowych w zakresie wywiązywania się podmiotów gospodarczych z obowiązków podatkowych i innych pism w zakresie działania komórki organizacyjnej.
  • Przygotowywanie projektów zaświadczeń VAT-25 o wysokości dochodu, obrotu oraz innych z zakresu działania komórki organizacyjnej.
  • Gromadzenie (grupowanie) deklaracji w paczkach, przekazywanie ich do wprowadzenia do systemu POLTAX oraz prowadzenie rejestru obiegu paczek.
  • Prowadzenie bieżących (podręcznych) akt podatkowych, segregowanie i chronologiczne gromadzenie wszelkiej dokumentacji oraz przekazywanie do składnicy akt.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa, głównie siedząca – przy komputerze, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca siedząca przy monitorze, oświetlenie sztuczne i naturalne, budynek urzędu jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, posiada podjazd, windę oraz toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych, narzędzia i materiały wykorzystywane w pracy to komputer i inne urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa podatkowego, bilansowego, handlowego i cywilnego.
    • umiejętności: stosowanie prawa w praktyce, analityczne myślenie, redagowanie pism, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
  • kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    12-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk
    kancelaria, pok. 104

Inne informacje:


    Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności.

    Proponowane wynagrodzenie nie więcej niż 2.810,76 zł brutto.

    W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
    Wymagane dokumenty, w szczególności składane oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
    Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej).

    Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:
    I – ocena złożonych dokumentów,
    II – test,
    III – rozmowa kwalifikacyjna .

    Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji.
    W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:

    Oferty kandydatów niewyłonionych w naborze podlegają komisyjnemu zniszczeniu po zakończeniu naboru,
    natomiast aplikacje kandydatów wyłonionych, lecz niezatrudnionych w wyniku naboru, są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (58) 30-02-300 wew. 345.