Izba Skarbowa w Gdańsku
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw czynności sprawdzających
- w Drugim Referacie Czynności Sprawdzających
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Gdańsku
ul. Długa 75/76
80-831 Gdańsk
Miejsce wykonywania pracy:
- Pruszcz Gdański
- Urząd Skarbowy w Pruszczu Gdańskim
ul. Łukasiewicza 2
83-000 Pruszcz Gdański
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzanie postępowań podatkowych w podatku dochodowym od osób fizycznych, prawnych oraz w zryczałtowanym podatku dochodowym w celu realizacji wniosków o stwierdzenie nadpłaty.
- Prowadzenie czynności sprawdzających w celu weryfikacji merytorycznej i formalnej poprawności złożonych deklaracji podatkowych oraz badanie prawidłowość dokonanych odliczeń. Wzywanie do złożenia korekt, udzielenia wyjaśnień lub sporządzanie korekt z urzędu w celu wyeliminowania występujących nieprawidłowości.
- Gromadzenie informacji i redagowanie pism do organów podatkowych i innych instytucji w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania.
- Monitorowanie wywiązywania się podatników/płatników z obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego, w zakresie terminowości składania deklaracji oraz uiszczenia podatku lub należnych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i prawnych w celu bieżącego wykrywania nieprawidłowości w tym zakresie.
- W celu zapewnienia bieżącej obsługi podatników udzielanie ustnych informacji klientom urzędu z zakresu prawa podatkowego.
- Przygotowywanie zawiadomień o popełnieniu wykroczenia lub przestępstwa skarbowego oraz przekazywanie do właściwej komórki celem przeprowadzenia postępowania karnego skarbowego.
- Ewidencjonowanie spraw w rejestrach i ewidencjach prowadzonych w komórce organizacyjnej celem dostarczenia dla potrzeb sprawozdawczości i kontroli zewnętrznej, pełnej, rzetelnej informacji o ilości oraz terminowości załatwianych spraw.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie Urzędu,
-praca przy komputerze
– stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku,
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- podstawowa wiedza w zakresie przepisów prawa podatkowego
wymagania dodatkowe
- 6 miesięcy pracy w administracji publicznej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 19-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
Długa 75/76
80-831 Gdańsk
kancelaria – I p. pok.104
Inne informacje:
- Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności.
Proponowane wynagrodzenie nie więcej niż 2.248,61 zł brutto.
W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
Wymagane dokumenty, w szczególności składane oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej).
Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:
I – ocena złożonych dokumentów
II- sprawdzian wiedzy
III- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji.
W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równa uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:
Oferty kandydatów niewyłonionych w naborze podlegają komisyjnemu zniszczeniu po zakończeniu naboru,
natomiast aplikacje kandydatów wyłonionych, ale niezatrudnionych w trakcie naboru są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (58) 30-02-300 wew. 506.