Izba Skarbowa w Gdańsku

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy referent
  • do spraw wykonywania czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego oraz działań służących zabezpieczeniu i wykonaniu zobowiązań podatkowych
  • w Dziale Spraw Wierzycielskich

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Gdańsku
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk

Miejsce wykonywania pracy:

  • Pruszcz Gdański
  • Urząd Skarbowy w Pruszczu Gdańskim
    ul. I. Łukasiewicza 2
    83-000 Pruszcz Gdański

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonywanie czynności, w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących, wystawianie i doręczanie upomnień, a także wystawianie i przekazywanie do organów egzekucyjnych tytułów wykonawczych i wniosków egzekucyjnych oraz zarządzeń zabezpieczenia, celem wszczęcia postępowania egzekucyjnego.
  • Wykonywanie zadań wierzyciela celem prowadzenia postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego, w tym w egzekucji sądowej po zbiegu egzekucji.
  • Wykonywanie zadań celem dokonania wpisu hipoteki przymusowej, również na zabezpieczenie należności celnych i innych należności pieniężnych państw członkowskich i państw trzecich, występowania z wnioskiem o ogłoszenie upadłości, występowania o zakaz prowadzenia działalności gospodarczej, występowania o uznanie za bezskuteczną czynności prawnej dłużnika dokonanej z pokrzywdzeniem wierzycie
  • Wykonywanie zadań celem dokonywania wpisu zastawu skarbowego oraz prowadzenia Rejestru Zastawów Skarbowych.
  • Wykonywanie zadań celem składania wniosków o dokonanie wpisu w rejestrze dłużników niewypłacalnych w Krajowym Rejestrze Sądowym.
  • Wykonywanie zadań celem poszukiwania majątku zobowiązanych.
  • Podejmowanie innych działań celem zabezpieczenia i wykonania zobowiązań podatkowych w zakresie nie należącym do zadań innych komórek organizacyjnych.
  • Wykonywanie zadań celem analizowania obszarów ryzyka w ramach Strategii Zarządzania Ryzykiem Zewnętrznym w toku prowadzonych spraw.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa,
    -praca w siedzibie urzędu z klientem zewnętrznym,

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -na stanowisku pracy nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy,
    – podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: komputer, drukarka, telefon,
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
    – większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,
    – stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku,
    – wejście główne budynku dostosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, w pozostałej części budynku istnieją bariery architektoniczne – brak windy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • podstawowa wiedza w zakresie przepisów prawa podatkowego

wymagania dodatkowe

  • 6 miesięcy pracy w administracji publicznej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    15-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Długa 75/76
    80-831 Gdańsk
    kancelaria – I p. pok.104

Inne informacje:

    Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności.
    Proponowane wynagrodzenie 2.342,30 zł.
    W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
    Wymagane dokumenty, w szczególności składane oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
    Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej).
    Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:
    I – ocena złożonych dokumentów
    II- sprawdzian wiedzy
    III- rozmowa kwalifikacyjna.
    Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji.
    W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równa uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:
    Oferty kandydatów niezakwalifikowanych w trakcie naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu z wyjątkiem dokumentów czterech najlepszych kandydatów, które przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po tym okresie podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (58) 30-02-300 w.506.